  • 1. Data: 2011-11-28 08:57:12
    Temat: Jebać Policję!
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu
    kontrolę trzeźwości w Nowym Sączu.
    OK tak trzeba, ja wiem. Ale do kurwy nędzy pół miasta rozkopane największą
    inwestycją wodociągową i już mamy liczne utrudnienia a tu jeszcze oni na
    dokładkę się przypierdolili. Efekt - kilometrowe korki na drogach, setki,
    osób spóźnionych do pracy po 10-30minut. tylko przez to, że jebany
    odmóżdżony patrol wymyślił sobie testy trzeźwości w najbardziej krytycznych
    miejscach.
    To co widziałem dzisiaj jadąc do pracy to była targedia. Miny wkurwionych
    kierowców jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i aby zaraz
    popędzić do pracy.

    POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

  • 2. Data: 2011-11-28 09:02:32
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    Pomyliłeś adresata. Pisz do komendanta w NS.
    WOJO

  • 3. Data: 2011-11-28 09:41:54
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu

    z tego wpisu wynika ze w N. Sączu nie tylko patrole są "odmóżdżone"

  • 4. Data: 2011-11-28 09:47:27
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
> [...]
    > jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i aby zaraz popędzić do pracy.
    >
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    no ale w korku łatwiej wyłapać strasznie niebezpiecznie skacowanych kierowców z 0,21
    promila - mają ich jak na dłoni. A w nocy za takim z 3 promilami to trzeba się
    jeszcze
    naganiać, naszarpać z delikwentem a do statystyk dochodzi tylko jeden złapany,
    zamiast 10
    wyjętych z korka.

  • 5. Data: 2011-11-28 09:54:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > z tego wpisu wynika ze w N. Sączu nie tylko patrole są "odmóżdżone"

    A co ci się nie widzi?

    Marek

  • 6. Data: 2011-11-28 09:57:16
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
> [...]
    > promilami to trzeba się jeszcze naganiać, naszarpać z delikwentem a do
    > statystyk dochodzi tylko jeden złapany, zamiast 10 wyjętych z korka.

    Te megakorki powstały z ich powodu. Jeszcze w poprzednim tygodniu pomimo
    rozkopania dróg kierowcy jakoś sobie radzili.
    Dzisiaj rano jebany patrol i rozłożył całą komunikację do góry nogami.

    Marek

  • 7. Data: 2011-11-28 10:06:04
    Od: fiber <j...@p...na.onecie.pl>

    W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:

    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    daj spokój - taki mieli prikaz to tak zrobili.
    A swoją drogą to mieli powód - bo jak piszesz że jest dużo rozkopane, to
    akurat w dobry target celują i mogli sporo zarobić.

    --
    fiber

  • 8. Data: 2011-11-28 10:32:39
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    > popędzić do pracy.
    >
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    Nic o tym nie piszesz ale wydaje mi się że to były normalne kontrole typu
    dokumenty poproszę. I w tym jest odmóżdżenie. takie akcje powinni robić w
    korkach, na światłach jak się pali czerwone. Dmuchnij pan w te rurkę. Jak
    zielone się zapali na pudełku to pomykaj dalej, jak czerwone to wypad z
    samochodu. Na normalnym cyklu świateł minimum dwóch można sprawdzić nie
    powodując żadnych utrudnień.

  • 9. Data: 2011-11-28 10:33:06
    Od: Jacek <n...@g...com>

    To się nazywa sprzeczność interesów.
    Ich biznes jest złapać możliwie dużo "złoczyńców" i wystawić możliwie
    dużo mandatów, dlatego czają się z suszarkami nie tam, gdzie
    niebezpiecznie tylko tam, gdzie łatwy połów jeleni.
    Poza tym nie widziałem, żeby chciało się któremuś choćby zwrócić uwagę
    rowerzystom jeżdżącym po zmroku bez świateł.
    Jakby mi płacili od wykonanego metra to też bym wolał nici zwijać, niż
    rowy kopać.
    Jacek

  • 10. Data: 2011-11-28 11:13:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 08:57:12 +0100, 4CX250 napisał(a):
    > Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu
    > kontrolę trzeźwości w Nowym Sączu. [...]
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    Ale nie nam, tylko do gazety, radia, telewizji, a moze i do lokalnych
    poslow ... najlpiej z PIS :-)

    J.