  • 1. Data: 2011-11-27 20:44:15
    Temat: jednak Pilicja działa sprawnie
    Od: "hejka!" <a...@o...pl>

    http://www.fakt.pl/Zabil-pieszego-i-uciekl-Znalezli-
    go-detektywi-wynajeci-przez-zone-ofiary,artykuly,138
    029,1.html

    Ania

  • 2. Data: 2011-11-27 21:55:17
    Temat: Re: jednak Pilicja działa sprawnie
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "hejka!" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.fakt.pl/Zabil-pieszego-i-uciekl-Znalezli-
    go-detektywi-wynajeci-
    > przez-zone-ofiary,artykuly,138029,1.html
    > Ania

    Nie Policja a prywatny detektyw.

    pozdr
    lublex

  • 3. Data: 2011-11-28 00:15:37
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "hejka!" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.fakt.pl/Zabil-pieszego-i-uciekl-Znalezli-
    go-detektywi-wynajeci-przez-zone-ofiary,artykuly,138
    029,1.html

    bzdura
    policja nie potrafi wylapac kiboli
    to ja sie zasntawiam po co jest zdjecie w dowodzie osobistym i prawo jazdy?
    po to ze podczas kontroli stwierdzic ze to ja ?

    jestesmy w dupie infromatycznej, miedzy urzedami jest przepasc
    czlowiek biega do koljnego okienka,

    A ONI po zdjecich z burdy majac zdjecia z dokumentow nie potrafia
    mordy bandziora wyszukac, moze nr pesel mamy miec jak zydzi na czole miec
    wypalone?

    bezkarnosc w tym kraju jest wysoka, w sobotw wiecznie potlluczone wiaty,
    kible poprzewracane
    zdewastwone wsio co sie da

    pomijam kwestie braku kultury, gadanie przez komore w autobusie, sklepie na
    cale morde przez glosnomowiacy
    nnie uwywanie kierunkowskazow, jezdzenie na halogenach i wiele wiele innych
    bo to polska... tutaj mozna sie panoszyc i kozaczyc

  • 4. Data: 2011-11-28 08:11:05
    Od: "hejka!" <a...@o...pl>

    >Nie Policja a prywatny detektyw.

    czy ty umisz czytac?

  • 5. Data: 2011-11-28 13:29:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 00:15:37 +0100, Kris_Poland napisał(a):
    go-detektywi-wynajeci-przez-zone-ofiary,artykuly,138
    029,1.html

    > bzdura
    > policja nie potrafi wylapac kiboli

    Czasem potrafi
    http://www.sport.pl/sport-lodz/1,117110,10720206,Kib
    ol_Widzewa_w_areszcie__Pieniadze_z_1_proc__podatku.h
    tml

> [...]
    > A ONI po zdjecich z burdy majac zdjecia z dokumentow nie potrafia
    > mordy bandziora wyszukac, moze nr pesel mamy miec jak zydzi na czole miec

    To akurat podobna sprawa jak nr rejestracyjnymi - na przecietnym nagraniu z
    kamery morda jest trudno rozpoznawalna. Szczegolnie jak owinieta szalikiem.
    W dodatku np z wasami, a zdjecie sprzed 20 lat.

> [...]
    > nnie uwywanie kierunkowskazow, jezdzenie na halogenach i wiele wiele innych
    > bo to polska... tutaj mozna sie panoszyc i kozaczyc

    Strach pomyslec co bys zrobil na obczyznie ... bo tam bywa jeszcze gorzej
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-11-28 14:48:38
    Od: s2k <s...@d...pl>

    > bezkarnosc w tym kraju jest wysoka, w sobotw wiecznie potlluczone wiaty,
    To spróbuj przy kozaczyć, zobaczysz czy naprawdę można być Koziakiem:)
    Tylko nie proś później rodziny za krat o worek cebuli.
    > kible poprzewracane
    > zdewastwone wsio co sie da

    Jedz do Anglii, zobaczysz jak tam wygląda Sobota, przestaniesz marudzić.

    > bo to polska... tutaj mozna sie panoszyc i kozaczyc

    Nikt Cię tu nie trzyma:)

  • 7. Data: 2011-11-29 00:34:17
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    > szalikiem.
    > W dodatku np z wasami, a zdjecie sprzed 20 lat.

    no nie zupelnie
    twarz ma cechy charakterystyczne w postaci tzw maski
    odstepu, oczodoly, usta brwi
    odpowiedni program, nawet laptop z softem poradzi sobie
    muslisz ze ten caly monitoring w UK Londynie to po to by tylko nagrywac
    i patrzec jak sobie ludziki chodza?

    > Strach pomyslec co bys zrobil na obczyznie ... bo tam bywa jeszcze gorzej
    > :-)

    tam polacy zachowuje sie przyzwoicie, powiedzmy ze na drodze:) nagle 50km/h
    wlaczamy kierunki i wylaczamy halogeny, nie siedzimy na zderzaku

  • 8. Data: 2011-11-29 00:36:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > To spróbuj przy kozaczyć, zobaczysz czy naprawdę można być Koziakiem:)
    > Tylko nie proś później rodziny za krat o worek cebuli.
    >

    > Jedz do Anglii, zobaczysz jak tam wygląda Sobota, przestaniesz marudzić.

    nie tylko tak, ale od tego sa sluzby miejskie co sprzataja
    u nas zamiataja liscie, o szczyrzeniu trawnikow, krzakow nie ma mowy

    > Nikt Cię tu nie trzyma:)

    doprawdy ? pan dobra rada cos jeszcze doradzi?

  • 9. Data: 2011-11-29 17:18:09
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no nie zupelnie
    > twarz ma cechy charakterystyczne w postaci tzw maski
    > odstepu, oczodoly, usta brwi

    Ale nie unikalne... unikalne to masz odciski palców, usta i uszy... całą reszte
    niekoniecznie :P

    > odpowiedni program, nawet laptop z softem poradzi sobie

    Program musi mieć z czym porównać - ok mamy bazę zdjęć zatrzymanych, fajnie; ale
    ona jest niekompletna, bo nie każdy był zatrzymany. To raz. Druga rzecz -
    identyfikacja fragmentaryczna (bez względu na to czy jest to twarz, odcisk palca
    / ust / ucha) jest skuteczna jak narazie tylko w filmie. W realnym świecie
    programy głupieją, nawet tak zaawansowane i dopracowane jak taki AFIS, co
    istnieje już kupe lat a nadal nie daje rady z niepełnymi odciskami - jak nie
    masz przynajmniej 3/4 odcisku to nawet nie ma po co skanować, bo będzie z
    200-500 wyników (zależy :P, mój rekord to 854...). A programy do rozpoznawania
    twarzy to dopiero pieśń przyszłości - skoro AFIS nadal kuleje, to sorry te
    tymbardziej, bo przy twarzy masz zdecydowanie więcej zmiennych. Plus - o wiele
    łatwiej ją zmienić, zamaskować...

    > muslisz ze ten caly monitoring w UK Londynie to po to by tylko nagrywac
    > i patrzec jak sobie ludziki chodza?

    Z grubsza po to żeby patrzeć czy ludziki nie rozrabiają. Np. to się idealnie
    przydaje przy drobnych kradzieżach - informuje się patrol że gość biegnie w ich
    kierunku, patrol robi zasadzkę i dziękuje. Nie musza w tym celu rozpoznawać jego
    twarzy - chyba że patrol będzie akurat niewidomy...

    WhiteD