  • 11. Data: 2024-03-12 17:06:12
    Temat: Re: Jebana UE nakłada CŁA na chińskie samochody
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 12:11, SW3 pisze:

    > No chyba że to nie będą chińskie samochody, tylko unijne samochody
    > produkowane w Chinach ;)

    A Chińskie produkowane na bliskim wschodzie? ;-)

    > Bo producenci zboża są mało unijni, głównie z peryferiów. Nie to co
    > producenci samochodów - z samego trzonu zasadniczej części unii.

    I tak właśnie działa unijna solidarność i wyrównywanie szans ;-)

    A lemingi mają uśmiechnięte buzie jak Vonderlajen przemawia.

  • 12. Data: 2024-03-12 17:08:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 13:02, Cavallino pisze:
    > Twoim zdaniem dotowane przez chińskie państwo produkty,

    Ciach...

    Tak. Trzeba walczyć z nieuczciwym dotowaniem ale KONSEKWENTNIE!

    Chodzi BEZCZELNE ŁAMANIE ZASAD JAKIMI UE MIAŁA SIĘ KIEROWAĆ

  • 13. Data: 2024-03-12 17:11:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 16:27, J.F pisze:
    > Ale ale - czy te europejskie na pewno są niedotowane?
    >
    > Na razie masz pierwszy objaw - wszyscy nabywcy będą dotować ...

    I tak działa ZJEBANE opiekuńcze państwo.

    Walczy dzielnie z problemami które sobie samo stwarza.

    Najpierw podrożyć produkcję podatkami a potem ją DOTOWAĆ

    Dokładnie jak Kaczyński z Tuskiem. Łaskawi panowie DAJĄ... a gawiedź się
    cieszy.

  • 14. Data: 2024-03-12 17:17:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 07:25, ptoki pisze:

    > Tam jest wiecej bajzlu.
    > 1. Nalozenie cel oznacza ze im nie zalezy na ekologii tylko nawaleniu
    > kasy do kieszeni koncernow czy kolesiow.

    O to, to. Tak jak pisalem - gdyby chodziło o planetę to importujmy tanie
    bezemistyjne samochody skąd się da! Prowadźmy prace nad czystą i tanią
    energią a jak ją wynajdziemy to udostępnijmy wszyskim - niech biorą i
    korzystają - planeta uratowana. Tak będzie - prawda? Prawda?

    Przecież wystarczy mieć IQ większe od przeciętnego szympansa i choć
    odrobinę wyobraźni żeby postawić takie pytanie żeby dojść do wniosku że
    nie o planetę tu chodzi...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-03-12 20:06:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 17:00, J.F pisze:
    > Zniosła czy podniosła ?

    Na zboże zniosła a na chińskie elektryki podniosła

  • 16. Data: 2024-03-12 23:37:38
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 20:06, _Master_ pisze:

    > Na zboże zniosła a na chińskie elektryki podniosła

    Zniosła z wybranego kierunku, podniosła też z wybranego kierunku.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2024-03-13 07:08:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 23:37, RadosławF pisze:

    > Zniosła z wybranego kierunku, podniosła też z wybranego kierunku.

    Usprawiedliwiasz brak konsekwencji i ROZUMU?

  • 18. Data: 2024-03-13 07:16:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale ale - czy te europejskie na pewno są niedotowane?

    Może i trochę są, bo za rozbudowy fabryk często ulgi się dostaje.
    Ale produkcja wprost nie jest.
    Do tego płace i koszty dużo wyższe, tyle że one zostają w UE i tak ma być.

  • 19. Data: 2024-03-13 10:33:40
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 07:08, _Master_ pisze:

    > Usprawiedliwiasz brak konsekwencji i ROZUMU?

    Nie uznaje cła za brak konsekwencji i rozumu.
    To skuteczna metoda na zahamowanie niechcianego importu.
    A dla unii import chińskich aut jest niechciany.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2024-03-13 18:30:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.03.2024 o 17:00, J.F pisze:

    > Ale wiesz, że twój dobrostan zależy od tej europejskiej produkcji
    > samochodów?

    Ale przecież nie chodzi o dobrostan mastera a o planetę! Więc jak to
    możliwe że europejskie elektyki są eko, a chińskie bee?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!