  • 1. Data: 2015-12-20 15:04:36
    Temat: Jedne z ostatnich LCD ccfl
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    Czy jest strona w sieci podająca listę jakie były ostatnie modele
    monitorów LCD z podświetleniem CCFL? chyba zostały wyprodukowane w
    2011roku, jak pamiętam później już tylko LED, ale chodzi o konkretne LCD
    z końca produkcji CCFL

  • 2. Data: 2015-12-20 16:37:01
    Temat: Re: Jedne z ostatnich LCD ccfl
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gdzieś jest strona, z której przy pewnym wysiłku wyciągniesz podobne dane, ale nie
    mam pod ręką.

    -----

  • 3. Data: 2015-12-20 16:42:50
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2015-12-20 o 15:04, Kmicic pisze:
> [...]
    > monitorów LCD z podświetleniem CCFL? chyba zostały wyprodukowane w
    > 2011roku, jak pamiętam później już tylko LED, ale chodzi o konkretne LCD

    a że tak z głupia frant spytam:
    wie ktoś, jakiego typu jest (hm, hm?) "matryca" w tych projektorach, co
    to rzucają obraz (czy to z TV, czy PC) na ekran? Bo tak się zastanawiam,
    gdy patrzę na tę oszałamiającą siłę strumienia świetlnego, że jeśliby to
    miało jakąś lampę, z której światło padałoby na matrycę, i na
    podobieństwo episkopu odbite - leciało dalej, to przecież prócz zakresu
    widzialnego taka lampa (chyba) musi dawać ciepło, i to spodziewałbym
    się, że jednak niemało!

    W tych projektorach słychać wiatraczek, jasna sprawa, ale mruczy on
    zazwyczaj dość cicho! No i dla chłodzenia matrycy, o niedużej raczej
    powierzchni, czyli: sporej gęstości na 1 cm^2 - gęstości światła
    (ciepła!) - to bym się raczej cieczy spodziewał! I to nie "od dupy
    strony", ale od lica raczej!

    Ktoś mógłby podzielić się wiedzą?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 4. Data: 2015-12-20 19:53:56
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    > Ktoś mógłby podzielić się wiedzą?

    piszesz o DLP?

    https://www.google.pl/search?q=projektor&biw=1280&bi
    h=887&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_heiZjev
    JAhXB83IKHda9BEQQ_AUIBigB#tbm=isch&q=dlp&imgrc=_

  • 5. Data: 2015-12-20 20:05:01
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    W dniu 2015-12-20 o 16:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Gdzieś jest strona, z której przy pewnym wysiłku wyciągniesz podobne dane, ale nie
    mam pod ręką.

    oj duży wysiłek nie znalazłęma, wiem np DELL E2210h z 2011 jest FHD i
    CCFL może ktoś ma CCFL z 2011 lub nowszy, modele prosze...

  • 6. Data: 2015-12-21 12:22:50
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-20 o 16:42, BaSk pisze:

> [...]
    > powierzchni, czyli: sporej gęstości na 1 cm^2 - gęstości światła
    > (ciepła!) - to bym się raczej cieczy spodziewał! I to nie "od dupy

    W projektorach są różne matryce.
    Najpopularniejsze to LCD i DLP.

    Najlepsze projektory rąbią firmy BARCO i Christie

    Ciekawostka:

    http://naekranie.pl/aktualnosci/laserowe-projektory-
    imax-zadebiutowaly-w-usa-z-okazji-premiery-szybkich-
    i-wscieklych-7

  • 7. Data: 2015-12-21 12:39:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja się zastanawiam, czy jeszcze nie robią dla jakich celów graficznych itp.?
    Szukałbym w NEC przykładowo.
    Napalałem się na wielki pro monitor CCFL z trylionem wejść i funkcji sprzedawany za
    psie pieniądze (ebay.de) coś 15% ceny nowego, ale jak sprawdziłem w specyfikacji
    zużycie energii, to mi mina zrzedła :-((

    -----

  • 8. Data: 2015-12-21 13:38:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-21 o 12:39, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    psie pieniądze (ebay.de) coś 15% ceny nowego, ale jak sprawdziłem w specyfikacji
    zużycie energii, to mi mina zrzedła :-((

    Rzuć linkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam