  • 1. Data: 2017-08-04 10:41:16
    Temat: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Hej, doradźcie lepszy samochód rodzinny niż Avensis kombi 2017 benzyna
    1.8 valvematic manual. W podobnej cenie. Odpadają sedany. Tylko kombi
    ew. liftback lub vanowaty.

    Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę
    lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.

    Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2017-08-04 15:08:59
    Temat: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 04.08.2017 o 10:41, Poldek pisze:

> [...]
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.
    >
    > Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

    Verso?

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2017-08-04 16:57:09
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 10:41:14 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.
    >
    > Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

    Superb

  • 4. Data: 2017-08-04 18:08:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-04 o 16:57, s...@g...com pisze:

    > Superb

    Jakoś marka Skoda kojarzy mi się wciąż z RWPG. Do tego mają silniki VW
    małej pojemności, wysilone, usterkowe - w służbowej Fabii TSi przy 60
    tys. był do wymiany łańcuch rozrządu tuż po gwarancji i nie chcieli nic
    pójść na rękę. Musieliśmy zapłacić 100% normalnej ceny robocizny i części.
    Druga sprawa, że salon Skody jest po sąsiedzku i zachowują się fatalnie.
    Całą okolicę bliższą i dalszą, trawniki, chodniki, uliczki za...wują
    samochodami, które taniej im wychodzi składować w ten sposób i jeszcze w
    nocy zdemontowali znaki zakaz parkowania, żeby się ktoś nie
    przychrzanił, że parkują na zakazie.

    Dziś oglądałem Mazdę 6. Samochód wydaje się fajniejszy niż Avensis, ale
    mają fatalne opinie dot. traktowania klienta po zakupie - problemy z
    serwisem.

  • 5. Data: 2017-08-04 18:12:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 10:41 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.
    >
    > Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.
    >
    > Jakieś pomysły?

    Kia optima

    TG

  • 6. Data: 2017-08-06 21:31:30
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-08-04 08:41, Poldek <p...@i...eu> wrote:

> [...]
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.
    >
    > Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

    Nie zmieniaj, stara wersja lepsza :-(.

    Ceny Toyo się zrobiły mniej atrakcyjnie, w porównywalnej możesz dostać
    "wszystko", nawet Paska.

    Na wakacje vanowate, na full wypas vana trochę brakuje, ale C4 Picasso?

  • 7. Data: 2017-08-07 10:50:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-08-04 18:12, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Kia optima

    Tak jest. Albo H i40 ktory jest chyba nawet symbolicznie wiekszy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2017-08-08 12:33:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-06 o 21:31, Przyjazny pisze:

    > Nie zmieniaj, stara wersja lepsza :-(.
    >
    > Ceny Toyo się zrobiły mniej atrakcyjnie, w porównywalnej możesz dostać
    > "wszystko", nawet Paska.
    >
    > Na wakacje vanowate, na full wypas vana trochę brakuje, ale C4 Picasso?

    Wczoraj byłem na jeździe próbnej Passatem kombi.
    Cena ta sama co Avensis kombi z podobnym wyposażeniem :-o
    Wrażenia z jazdy dużo lepsze. Czy trzeba się bać silników VW - którego
    silnika VW na pewno nie brać? Skłaniam się ku benzynie, ale nie jestem
    dogmatyczny.

  • 9. Data: 2017-08-08 12:39:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-04 o 15:08, Kaczin pisze:

    > Verso?

    Posiedziałem w nowym Verso, nie jechałem.
    Ogólnie fajny i tańszy od Avensisa/Passata/Mazdy 6.
    Ale czuje się, że to jednak auto z mniejszego segmentu, na mniejszej
    płycie podłogowej.

    Teraz wyczytałem niedobre rzeczy o M6, że szybko rdzewieje, więc raczej
    odpada, choć to auto ładnie wyglądające i fajnie jadące.
    Na dziś Passat kombi prowadzi w moim rankingu.

  • 10. Data: 2017-08-08 15:53:05
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Teraz wyczytałem niedobre rzeczy o M6, że szybko rdzewieje, więc raczej
    > odpada, choć to auto ładnie wyglądające i fajnie jadące.
    > Na dziś Passat kombi prowadzi w moim rankingu.

    Marzę o tym, żeby ktoś w Polsce pomyślał i odkupił od szwabów licencje na
    starego passata B5 z 20 zaworowym 130 konnym silnikiem 2.0 ALT. Gdyby ktoś
    coś takiego produkował w wersji oryginalnie zagazowanej LPG (z dupnym bakiem
    na gaz) to brałbym to w ciemno. Brak turbiny (brak kłopotów), moc
    odpowiednia, paka z tyłu, wygląd całkiem fajny, pali toto 10,5 litrów gazu/
    100 km prawie tyle co stare golfiacze mk4 1,6- jak auto dla mnie pojazd
    bliski ideału. Jeżdzę czymś takim, i jedyne co mnie boli, tp tp że mój
    egzemplarz ma na liczniku 220 kkm, butle w kole zapasowym.

    Gdyby ktoś oferował takie coś fabrycznie nowe ..... ech, marzenia ściętej
    głowy ....

    Endriu