  • 1. Data: 2017-08-04 13:40:33
    Temat: Kraków-Grudziądz
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Jadę na pogrzeb w rejony, których nie znam. Jak najprościej tj.
    niekoniecznie najszybciej, ale bez korków, przejazdów przez centra miast,
    kluczenia itd. dostać się z Krakowa do Grudziądza? Googiel podpowiada
    Katowice i na północ przez Częstochowę, albo przez Miechów i Włoszczową.
    Mam tam być jutro na 13-tą. Wyjazd planuję o 6-tej rano - zdążę?

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-08-04 14:27:24
    Temat: Re: Kraków-Grudziądz
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 13:40, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > Katowice i na północ przez Częstochowę, albo przez Miechów i Włoszczową.
    > Mam tam być jutro na 13-tą. Wyjazd planuję o 6-tej rano - zdążę?

    Najlepiej to A4 i A1...

  • 3. Data: 2017-08-05 08:06:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 4 Aug 2017 14:27:24 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

    > Najlepiej to A4 i A1...

    W sobotę w sierpniu? Zdrówka życzę i cierpliwości na bramkach. Ale to chyba
    i tak jedyna sensowna droga.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2017-08-05 10:55:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Aug 2017 08:06:47 +0200, P.B. napisał(a):

    > W sobotę w sierpniu? Zdrówka życzę i cierpliwości na bramkach. Ale to chyba
    > i tak jedyna sensowna droga.

    O 6-tej rano chyba nie powinno byc kolejek na A4?
    Ale jesli sa ... to moze jednak ominac A4?

    Wjazd na A1 bedzie juz pozniej, to pewnie i drobne kolejki beda, ale
    na zjezdzie do Grudziadza do chyba nie ?

    J.