  • 51. Data: 2015-11-12 11:44:41
    Temat: Re: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jeśli najpierw było osiedle a potem wybudowano rzekę z terenem zalewowym
    > obejmującym osiedle...

    ... to co?

  • 52. Data: 2015-11-12 11:45:51
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Ale mieszkać to już lubisz? ;)

    Pod estakadą z tirami?:)

  • 53. Data: 2015-11-12 13:07:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    2732,przyszly-minister-srodowiska-pytal-rzad-o-chemt
    rails-i-wyssal.html#MT

    > O to samo pytał przyszły minister rolnictwa ;)
    jakoś nie czuję się pocieszony:))

  • 54. Data: 2015-11-12 15:20:07
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 12.11.2015 o 11:43 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > To znajdź sobie inne, jest mnóstwo w sieci nie mówiąc już o dziesiątkach
    > artykułów na temat tego problemu.

    Ale ja nie dyskutuje o dziesiątkach artykułów tylko o tym konkretnym
    miejscu, które sam pokazałeś. Skoro pokazałeś to zdjęcie to widocznie było
    najlepsze ;)

    --
    SW3
    ----

  • 55. Data: 2015-11-12 15:20:51
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 12.11.2015 o 11:44 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > .... to co?

    To wtedy Twoja analogia jest uprawniona.

    --
    SW3
    ----

  • 56. Data: 2015-11-12 17:38:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 11:06, SW3 pisze:
    > Jeśli najpierw było osiedle a potem wybudowano rzekę z terenem zalewowym
    > obejmującym osiedle...
    Do tego zmierzam. Ekrany tam, gdzie przed wybudowaniem autostrady stały
    domy (do tego oczywiście odszkodowania za utratę wartości), a jak ktoś
    się wybuduje w okolicy autostrady (i każdej innej górki śmieci,
    asfalciarni, chlewni, fermy norek itp), to niech sobie ekrany stawia na
    własny koszt.

    Maciek

  • 57. Data: 2015-11-12 19:06:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >się wybuduje w okolicy autostrady (i każdej innej górki śmieci,
    >asfalciarni, chlewni, fermy norek itp), to niech sobie ekrany stawia

    Mozna by, gdyby nie wywlaszczenia pod budowe.
    Poza tym - kupujesz kawal pola z mysla o domu na starosc czy podziale
    na dzialki budowlane, a tu ferma za plotem powstaje ...

    J.