  • 1. Data: 2015-11-10 13:01:52
    Temat: co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

  • 2. Data: 2015-11-10 13:05:17
    Temat: Re: co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 10.11.2015 13:01, masoJ wrote:
    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?
    co 100kkm, texar ok.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2015-11-10 13:16:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Nov 2015 13:01:52 +0100, masoJ

    > jak w temacie ?

    Przejechałem od nowości 150kkm, jeszcze żyją.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2015-11-10 13:20:19
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Przejechałem od nowości 150kkm, jeszcze żyją.

    Kiedyś miałem Corolle I 1,3 benzyna. Po 100kkm były jak nowe, fabryczne
    klocki powoli się już kończyły. Dalej nie wiem :)

  • 5. Data: 2015-11-10 15:00:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** masoJ pisze tak:

    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Niewentylowane jak zeszły poniżej wymiaru albo jak już były brzydkie a
    wentylowane kiedy były brzydkie. ~ 80 tys km.

    Mieliśmy TRW, ATE niemieckie i chińskie, Delphi i jeden grzyb.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 6. Data: 2015-11-10 15:30:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "masoJ" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Ja wymieniłem przednie po 180 tys. km.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-11-10 20:45:03
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-10 o 13:01, masoJ pisze:
    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?
    Jak ich grubość spadnie poniżej tego, co pisze producent. Z tolerancją
    20%. Raz w Octavii miałem klocki, które były trwalsze od tarcz ;-)
    Niestety nie zapisałem marki. Montowane w ASO Śliwka.
    Jacek

  • 8. Data: 2015-11-10 21:11:28
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 10.11.2015 o 13:01, masoJ pisze:
    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Wtedy:

    http://img.myepicwall.com/2015/11/50525d30eee0d26039
    a33419d81aa063.jpg

  • 9. Data: 2015-11-10 23:24:56
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-10 o 13:01, masoJ pisze:
    > jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

    Zależy, czasami co 500km :)
    A tak w bardziej cywilnym samochodzie klocki co 20kkm i tarcze co 40kkm.
    Klocki Ferodo premier, EBC red stuff, Galfer Sport, Ferodo DS
    performance, Ferodo DS2500/3000 - w tej kolejności w zależności od
    samochodu czy dupowóz czy zapierdalacz.

    Tarcze: Zimmermann, Zimmermann sport, EBC TG.

    Lewis

  • 10. Data: 2015-11-10 23:31:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "neoniusz" <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> napisał w