  • 1. Data: 2012-03-07 00:57:57
    Temat: Jeszcze o migomatach - lutospawanie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Lutospawanie - troche o tym poczytalem i wyglada na to, ze cala trudnosc
    polega na stosunkowo niskim pradzie potrzebnym do tego procesu. Czy to
    cala prawda, czy cos uproscilem? Z polautomatow nie udalo mi sie znalesc
    nic z zasilaniem 400v, co by mialo taka funkcje.
    Czy to jest tak, ze jakbym chcial pobawic sie w lutospawanie, to
    powinienem miec jakis maly polautomat na 230v, a jak bede chcial
    zespawac kawal zelastwa np. 8mm, to potrzebuje czegos wiekszego?
    Google na haslo "lutospawanie" odsyla do niemal identycznych artykulow,
    z jakimis ogolnikami bez konkretow (parametrow), na YT jakos malo
    filmikow jak taka zabawa wyglada:-(
    "Na celowniku" mam Magnum MIG 285 (Dzieki Jackare za Twoj post,
    wyluzowal mnie w podejsciu do "skosnookich" spawarek;-)).
    Chcialbym kupic cos na 400v i invertorowe do max 3,5kzl, ktos cos poleci?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa