  • 1. Data: 2020-04-18 14:53:01
    Temat: Jeszcze większe pijebańce?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    "W Gruzji od piątku obowiązuje całkowity zakaz ruchu samochodów
    osobowych - poinformował rzecznik gruzińskiego premiera Irakli
    Czikowani. ..."

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abv

  • 2. Data: 2020-04-18 15:13:26
    Temat: Re: Jeszcze większe pijebańce?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-18 o 14:53, kk pisze:

    > "W Gruzji od piątku obowiązuje całkowity zakaz ruchu samochodów
    > osobowych - poinformował rzecznik gruzińskiego premiera Irakli
    > Czikowani. ..."
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abv

    Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
    co robią idioci przy korycie w innych krajach.

    Turcja, w piątek przed weekendem (tym świątecznym dla nas)
    ogłosili wieczorem (20:00 lub 22:00) że od północy zakaz
    wychodzenia i zakaz otwierania sklepów, do 24:00 w niedzielę.
    Tam większość ludzi pracuje i po nocy lecieli do sklepu
    zrobić zakupy które mieli zaplanowana na sobotni poranek.
    Właściciele po nocy otwierali sklepy spożywcze żeby dać ludziom
    szanse zrobienia zakupów.

    U nas do sklepów można chodzić wedle uznania w Grecji SMSem
    uzyskuje się zgodę na wyjście do sklepu czy do lekarza.
    A u nas przychodnie nie pracują. :(
    W Dubaju SMSem uzyskuje się zgodę na wyjście po zakupy,
    trzeba podać sklep i czas zakupów. Wszystkie fotoradary
    przestawili na robienie zdjęć przejeżdżających aut.
    Wyłapują tych którzy jeżdżą bez odpowiedniej zgody.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-04-18 16:27:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-18 15:13, RadoslawF wrote:

    > Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
    > co robią idioci przy korycie w innych krajach.

    Możliwe, ale zawsze mogę tutaj liczyć na trole.

  • 4. Data: 2020-04-18 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
    > co robią idioci przy korycie w innych krajach.

    Masz duza wyrozumiałosc w sobie czy az tak gietkie plecy?

> [...]
    > zrobić zakupy które mieli zaplanowana na sobotni poranek.
    > Właściciele po nocy otwierali sklepy spożywcze żeby dać ludziom

    O fuck, to my juz teraz nie drugie Wegry a druga Turcja?

    > U nas do sklepów można chodzić wedle uznania w Grecji SMSem
    > uzyskuje się zgodę na wyjście do sklepu czy do lekarza.
    > A u nas przychodnie nie pracują. :(

    No własnie: co tam w Grecji? Bo wszedzie pełno informacji o Włoszech,
    Hiszpani, Dani, Szwecji itd a o Grecji ani słowa...

    > W Dubaju SMSem uzyskuje się zgodę na wyjście po zakupy,
    > trzeba podać sklep i czas zakupów. Wszystkie fotoradary
    > przestawili na robienie zdjęć przejeżdżających aut.
    > Wyłapują tych którzy jeżdżą bez odpowiedniej zgody.

    Nastepny piekny kraj z którym wolałbym sie nie porownywac...

    Ale tak ogolnie - nie lepiej oceniac własne podwórko zamiast pocieszac
    sie ze gdzie indziej bija murzynów?
    Robi ci sie na sercu lzej jak sie dowiesz ze inni maja gorzej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 5. Data: 2020-04-18 19:35:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-18 o 17:59, Budzik pisze:

    > Masz duza wyrozumiałosc w sobie czy az tak gietkie plecy?

    Lubie stosować konkretne nazewnictwo, ale to już ze mną
    przerabiałeś. No chyba że masz ochotę na druga rundę.

    > O fuck, to my juz teraz nie drugie Wegry a druga Turcja?

    Poważnie?
    To w której wiosce zamknęli ci spożywczaki na weekend?

    > No własnie: co tam w Grecji? Bo wszedzie pełno informacji o Włoszech,
    > Hiszpani, Dani, Szwecji itd a o Grecji ani słowa...

    > Nastepny piekny kraj z którym wolałbym sie nie porownywac...

    Ja nie porównuje siebie, ciebie tylko obowiązujące zarządzenia.
    Ale nic to pozdrów tych co cię tak mądrze wychowali. :-)

    > Ale tak ogolnie - nie lepiej oceniac własne podwórko zamiast pocieszac
    > sie ze gdzie indziej bija murzynów?
    > Robi ci sie na sercu lzej jak sie dowiesz ze inni maja gorzej?

    A tobie się robi lżej na sercu jak uznasz że możesz przedpisce
    skrytykować?
    Bo to że maja gorzej w kwestii jednego zakazu nie oznacza
    że maja gorzej w innych. Ale byle keybordwarior tego małym
    rozumkiem nie ogarnie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-04-18 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Lubie stosować konkretne nazewnictwo, ale to już ze mną
    > przerabiałeś. No chyba że masz ochotę na druga rundę.

    Nie, dzieki, do dzis sni mi sie po nocach chociaz ni chuja nie pamietam o
    co chodziło.
    Za to pamietam inne sprawy, nie tylko z rozmowy ze mna ;-(

    > Poważnie?
    > To w której wiosce zamknęli ci spożywczaki na weekend?

    Jeszcze nie ale skoro sie do nich porównujemy...
    Znaczy moment: w niedziele w sumie pozamykali.

> [...]
    > Ale nic to pozdrów tych co cię tak mądrze wychowali. :-)

    > A tobie się robi lżej na sercu jak uznasz że możesz przedpisce

    Po prostu pytam, bo uwazam ze tego typu relatywizacje sa formą
    manipulacji. Nie wiem gdzie tutaj widzisz jakas wielka krytyke
    przedpiscy....

    > Bo to że maja gorzej w kwestii jednego zakazu nie oznacza
    > że maja gorzej w innych. Ale byle keybordwarior tego małym
    > rozumkiem nie ogarnie.

    Masz racje, nie warto z toba dyskutowac. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 7. Data: 2020-04-18 23:34:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Apr 2020 15:13:26 +0200, w
    <5e9afe9f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <r...@g...com>
    napisał(-a):

    > Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
    > co robią idioci przy korycie w innych krajach.
    [...]

    Cieszymy się, że wynalazłeś jakieś przypadki jeszcze bardziej "ciekawych"
    zarządzeń, ale metoda chwalenia przez pokazywanie pojedynczych gorszych
    przypadków to dno i żenada.

    PS. W Danii dzieciaki zaczynają wracać do szkół. Studenci już wrócili (czy tam
    od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
    nie będą chodziły do szkół :D.

  • 8. Data: 2020-04-19 10:56:18
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Wprowadzenie stanu zagrożenia jest w interesie rządzących. Osranym ze strachu
    suwerenem łatwiej się rządzi. Przykład z lasami jest idealny.

  • 9. Data: 2020-04-19 11:54:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-18 o 20:59, Budzik pisze:

    > Nie, dzieki, do dzis sni mi sie po nocach chociaz ni chuja nie pamietam o
    > co chodziło.
    > Za to pamietam inne sprawy, nie tylko z rozmowy ze mna ;-(

    Przypomnę, konkretnie nazwałem głoszona przez ciebie teorię.
    Bardzo ci się to nie spodobało. :-)

    > Jeszcze nie ale skoro sie do nich porównujemy...
    > Znaczy moment: w niedziele w sumie pozamykali.

    Pozamykali na sobotę i niedzielę w dodatku z zaskoczenia.
    To tak żebyś miał dobre porównanie.

    > Po prostu pytam, bo uwazam ze tego typu relatywizacje sa formą
    > manipulacji. Nie wiem gdzie tutaj widzisz jakas wielka krytyke
    > przedpiscy....

    Formą manipulacji jest krytyka przedpiscy do której potem nie
    chcesz się przyznać.

    Ale powstrzymać się nie potrafisz. ;-P

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-04-19 13:07:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-19 10:56, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Wprowadzenie stanu zagrożenia jest w interesie rządzących. Osranym ze strachu
    suwerenem łatwiej się rządzi. Przykład z lasami jest idealny.

    Co gorsza ludziki nie widzą w tym niczego złego. Jakby im jeść zakazali
    to może by zaprotestowali, ale do lasu ... siedź w domu przed
    telewizroem i d..y nie zawracaj.