  • 1. Data: 2010-06-02 18:47:37
    Temat: JetDirect 170x LPT - wiesza się
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Kupiłem na allgero printserwer jak w tytule.
    W sumie zawsze chciałem mieć takiego dziadka, a jako że podłączona HP
    LaserJet 1100 świetnie pasuje do niego wiekiem - to jest cacy.

    Niestety tenże prinserwer wiesza się.

    Po kilku dniach od włączenia jego serwer www przestaje odpowiadac. Tak
    samo sam sprzęt przestaje drukować.
    Restart i znowu wszystko działa przez ~tydzień. I znowu zwieszka, więc
    restart i... tak w kółko.

    Ja robie coś źle?
    W ogole namierzyłem w domu sprzęt który ładował mu się na jego adres,
    ale wszystko poustawiałem i kolicji IP nie ma.

    Może to jakaś znana przypadłość tych printserwerów?

    Jeśli jest padnięty to kupię drugi - trudno. Żebym tylko nie kupił i
    miał znowu to samo...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-06-02 21:38:01
    Temat: Re: JetDirect 170x LPT - wiesza się
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Po kilku dniach od włączenia jego serwer www przestaje odpowiadac. Tak
    > samo sam sprzęt przestaje drukować.

    swego czasu popularne na allegro były resetery do routerów które co jakiś
    czas odłączały zasilanie od urządzeń na chwilę. Ewentualnie możnaby dać
    jakiś prosty programowany zegar czasowy który wyłączy urządzenie kiedy jest
    niepotrzebne.

  • 3. Data: 2010-06-02 21:55:19
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakiś czas odłączały zasilanie od urządzeń na chwilę. Ewentualnie
    > możnaby dać jakiś prosty programowany zegar czasowy który wyłączy

    Myslalem nad tym - w ogole by mi sie cos takiego przydalo (taki sieciowy
    wlacznik-wylacznik) - wlaczalbym np. zdalnie kompy nie korzystajac z
    WakeOnLan.

    Ale chyba nie tutaj - wolalbym miec stabilny printserwer.
    Mam dziadowska kieszen na RJ45 ktora przez rok nie powiesila sie ani
    razu, a printserwer po tygodniu zdycha - kicha... :-/

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2010-06-03 18:03:21
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Uszkodzony printserver. Sprawny działa bez zwiechy całymi miesiącami.

    g.

  • 5. Data: 2010-06-05 19:18:15
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-06-02 20:47, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Niestety tenże prinserwer wiesza się.

    Wygląda na to, że jest uszkodzony.
    Mam taki i nie bardzo już pamiętam gdzie on jest ;-)

    --
    Janusz