  • 1. Data: 2019-11-23 13:18:13
    Temat: Jezu skok -30lat w 21wieku
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Jakoś tak w przypływie choroby mózgowej przechodząc koło salonu fiata
    skusiłem się na nowe Q.U.B.O za 40tys(bez promocji 55tys), se myślę nowy
    samochód za takie pieniądze przyda się jako drugi zgrabny mały vanik do
    wożenia worków na działkę

    Jezu XXI wiek a mamy tam:
    -szyba przednia na uszczelce
    -zbiornik paliwa metalowy
    -prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)
    -silnik pali wiadro na trasie,dwa wiadra w mieście(po zagazowaniu chyba
    będę ten samochód pchał)
    +wygląda znośnie na zewnątrz i w środku

    więcej się nie przyglądam żeby się nie denerwować

    jak to dobrze że PSA przejęło fiata, może za rok wypuszczą jakieś
    odświeżone samochody które wyjdą z epoki kamienia łupanego (przy całej
    mojej sympatii do wspierania innego przemysłu motoryzacyjnego niż niemiecki)

    1.2 puretechy to są naprawdę fajne żywe silniczki, niech ktoś jeszcze
    powie że 3 cylindry są złe to go wyśmieje

  • 2. Data: 2019-11-23 14:21:39
    Temat: Re: Jezu skok -30lat w 21wieku
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-23 13:18, Peter wrote:
> [...]
    > skusiłem się na nowe Q.U.B.O za 40tys(bez promocji 55tys), se myślę nowy
    > samochód za takie pieniądze przyda się jako drugi zgrabny mały vanik do

    Dzień reklamy ? :-)

  • 3. Data: 2019-11-23 14:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Peter p...@o...pl ...

> [...]
    >
    > 1.2 puretechy to są naprawdę fajne żywe silniczki, niech ktoś
    > jeszcze powie że 3 cylindry są złe to go wyśmieje

    Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
    Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby tak...
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 4. Data: 2019-11-23 19:39:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-23 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Peter p...@o...pl ...

    > Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
    > Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby tak...
    > ;-P

    No przecież Ty kupiłeś MULTIPLĘ :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-11-24 08:43:56
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
    > Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby tak...
    > ;-P

    no tak było, sentyment do fiatów (od nich zaczynałem), pamiętam problemy
    z rdzą na podszybiu od uszczelki która wycierała blachę i rdzewiejący
    zbiornik paliwa który przeciekał, dlatego myślałem że lata 90 dawno
    minęły, przecież już w czasach pandy2 i punta2 fiat przeszedł na
    plastikowy zbiornik , panda3 i punto3 to już klejone szyby a przecież to
    konstrukcje z lat 2000-2010 a tu mamy rok 2019 i takie samochody nowe w
    salonie

  • 6. Data: 2019-11-24 08:47:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 08:43, Peter wrote:

> [...]
    > plastikowy zbiornik , panda3 i punto3 to już klejone szyby a przecież to
    > konstrukcje z lat 2000-2010 a tu mamy rok 2019 i takie samochody nowe w

    A to nie jest kolejna Panda?

  • 7. Data: 2019-11-24 10:27:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s.kto.ma.pierwszenstwo.na.pasach ** Peter pisze tak:

> [...]
    > chyba będę ten samochód pchał)
    > +wygląda znośnie na zewnątrz i w środku
    >
    > więcej się nie przyglądam żeby się nie denerwować

    a to nie jest takie Fiorino?
    Miałem służbowe 2 lata i nie pamiętam uszczelki. Był to diesel więc
    jako tako jechał o ile nie włączałem klimy. Po roku ułamało się
    mocowanie chłodnicy i trzymała się na wężach.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-11-24 12:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > No przecież Ty kupiłeś MULTIPLĘ :D

    :)
    Ale nie dlatego ze uwazam ja za gĂłwniany samochĂłd.
    Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 9. Data: 2019-11-24 13:23:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > -zbiornik paliwa metalowy
    zaskoczyłeś mnie - tu jestem w szoku

    > -prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)
    Jechałem krótko (na pusto jeśli ma to znaczenie) - jechało się całkiem
    ok:) taka przerośnięta panda

    Poważnie rozważam Qubo jako auto firmowe (raczej Fiorino bo potrzebuję
    dwuosobowego) - ale tu zdziwko... kompletnie tego nie rozumiem. W
    punciakach jest plastikowy a to AFAIR ta sama płyta podłogowa...

  • 10. Data: 2019-11-24 14:51:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2019 13:18:13 +0100, Peter napisał(a):
> [...]
    > skusiłem się na nowe Q.U.B.O za 40tys(bez promocji 55tys), se myślę nowy
    > samochód za takie pieniądze przyda się jako drugi zgrabny mały vanik do

    Naprawde ?
    Nie mowie, ze to cos zlego, ale skoro wszyscy kleja, to czemu qubo
    nie?

    >-zbiornik paliwa metalowy

    A to cos zlego ?

    > -prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)

    W jakim sensie ?
    Dostawczaki prowadzi sie specyficznie, ale to przeciez blizej
    osobowki.

    > -silnik pali wiadro na trasie,dwa wiadra w mieście(po zagazowaniu chyba
    > będę ten samochód pchał)

    Bylo sie upewnic przed zakupem ... ale ktore auto pali tyle co w
    katalogu ;-)

    > jak to dobrze że PSA przejęło fiata, może za rok wypuszczą jakieś
    > odświeżone samochody które wyjdą z epoki kamienia łupanego (przy całej
    > mojej sympatii do wspierania innego przemysłu motoryzacyjnego niż niemiecki)

    Juz zapowiadaja, ze malych modeli nie bedzie, bo za tanie.
    A platformy ujednolica ... znaczy sie tipo podrozeje :-)

    > 1.2 puretechy to są naprawdę fajne żywe silniczki, niech ktoś jeszcze
    > powie że 3 cylindry są złe to go wyśmieje

    ale pali wiadro, a nawet dwa ?
    Ile to ma koni ... i od jakich obrotow ?

    J.