  • 1. Data: 2009-05-28 08:52:17
    Temat: KJ & Spicy Web Creators proudly introduce
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    www.siłasłów.pl

    ( www.silaslow.pl też działa)

    Serdeczne podziekowania dla Critersa - www.demoon.com

    Miłego zwiedzania.

    KJ Siła Słów
    PS. nie ma nowego za to jest parę nowych błędów

  • 2. Data: 2009-05-28 09:07:18
    Temat: Re: KJ & Spicy Web Creators proudly introduce
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Maj, 10:52, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > www.siłasłów.pl
    >
    > (www.silaslow.plteż działa)
    >
    > Serdeczne podziekowania dla Critersa -www.demoon.com
    >
    > Miłego zwiedzania.

    Gratulacje, dobre i w prostej formie :)

    > KJ Siła Słów
    > PS. nie ma nowego za to jest parę nowych błędów

    Moze choc warte opisania?

    pozdrawiam
    Mika
    z mietla

  • 3. Data: 2009-05-28 09:13:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mika napisał(a):

    > Mika
    > z mietla

    Przeprowadzilas sie? Gdzie to Mietlo? W Malopolsce?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-05-28 09:51:44
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Maj, 11:13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Przeprowadzilas sie? Gdzie to Mietlo? W Malopolsce?
    tesknisz?

    pzdr
    Mika
    z mietłą

  • 5. Data: 2009-05-28 10:05:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mika napisał(a):

    > tesknisz?

    ja nie ale moze Bodzio?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 6. Data: 2009-05-28 10:22:03
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał
    > ( www.silaslow.pl też działa)

    I tylko mojego ulubionego o Graalu nie ma. Dobrze, ze kiedys przeczytalem,
    to choc we fragmentach pamietam i w ten sposob wiesc gminna bedzie miala co
    niesc...

    Pawel
    gpx 600r '89

  • 7. Data: 2009-05-28 10:43:41
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Maj, 12:05, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > ja nie ale moze Bodzio?

    proponowalabym przeniesc te dyskusje na priv ale nie wiem czy
    pamietasz ze mi nadal nie dziala a Ty miales pogadac z adminem :P

    pozdro
    Mika
    z mietla

  • 8. Data: 2009-05-28 10:50:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kopyt pisze:

    > I tylko mojego ulubionego o Graalu nie ma.

    Jest - nr IX.
    Po części I jest II tylko odstęp jakiś duży sie zrobił.

    KJ i strona pełna niespodzianek
    PS. Amil, Mika - watki Wam sie pomylily.

  • 9. Data: 2009-05-28 10:56:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > PS. Amil, Mika - watki Wam sie pomylily.

    Watki? To takie waciki?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-05-28 11:11:07
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:
    > www.siłasłów.pl

    Lektura obowiązkowa! - do FAQ-a z tym! ;-)

    p.s. można zrobić z tego świetny materiał bazowy śpiewogry - do
    wystawienia na deskach jakiejś świetlicy / gminnego domu kultury,
    obsadzić naturszczykami, zekranizować na jutubie...

    Ja mogę zrobić podkład muzyczny. Artysta artystę zrozumie... :-)

    --

    pozdr
    pj