  • 1. Data: 2011-03-17 14:04:33
    Temat: [KRK] rajdowe zmagania
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    Witam,

    Jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć rajdowe zmagania, to zapraszam 20.03.2011
    (Niedziela) pod Hotel Forum w Krakowie na imprezę:

    "MaxiOES2 o puchar House of Beer - 20.03.2011 ZAPRASZAMY

    Szczegóły + garść zdjęć i filmów z poprzedniej edycji:

    http://www.safetypoludnie.pl/index.php

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2011-03-17 19:05:11
    Temat: Re: [KRK] rajdowe zmagania
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 14:04, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
    >
    > "MaxiOES2 o puchar House of Beer - 20.03.2011 ZAPRASZAMY
    >
    > Szczegóły + garść zdjęć i filmów z poprzedniej edycji:

    Widzę że jesteś na liście startowej. Zdążyłeś już okleić rajdówkę? ;)
    Pewnie wpadnę popatrzeć, dzięki za zaproszenie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 3. Data: 2011-03-17 19:36:52
    Temat: Re: [Jaworzno] rajdowe zmagania
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    To ja się dołączę z info imprezy w Jaworznie:
    http://www.auto-jawor.jaw.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=122&Itemid=36
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-03-17 19:54:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-17 19:36, Gabriel'wilk' pisze:
    > To ja się dołączę z info imprezy w Jaworznie:
    > http://www.auto-jawor.jaw.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=122&Itemid=36

    > pozdrawiam

    jakiś error:

    "Multithumb found errors on this page: There was a problem loading image
    /home/www/data/jaw.pl/www.auto-jawor.jaw.pl/public_h
    tml/images/stories/jaworznicki-offroad/jaworznicki%2
    0offroade(009).jpg
    There was a problem loading image
    /home/www/data/jaw.pl/www.auto-jawor.jaw.pl/public_h
    tml/images/stories/jaworznicki-offroad/jaworznicki%2
    0offroade(008).jpg
    There was a problem loading image /home/www/data/jaw.pl/www.auto-"

  • 5. Data: 2011-03-17 22:33:07
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-17 19:54, megrims pisze:
> [...]
    > There was a problem loading image
    > /home/www/data/jaw.pl/www.auto-jawor.jaw.pl/public_h
    tml/images/stories/jaworznicki-offroad/jaworznicki%2
    Mnie tam działa :-)
    Wejdź na główną stronę http://www.auto-jawor.jaw.pl
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-03-17 23:23:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-17 22:33, Gabriel'wilk' pisze:
> [...]
    tml/images/stories/jaworznicki-offroad/jaworznicki%2
    0offroade(009).jpg

    tml/images/stories/jaworznicki-offroad/jaworznicki%2

    Tak. Masz racje - strona główna działa, ale jak polatasz po linkach,
    to już nie.

    Ale jak dla mnie to nie ma sprawy (zboczenie zawodowe).

  • 7. Data: 2011-03-18 11:19:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-03-17 19:05, marjan wrote:
    > Widzę że jesteś na liście startowej. Zdążyłeś już okleić rajdówkę? ;)

    Nie :-) Ostatnio rzadko bywa na tyle czysta, no i czasu brak :-)

    > Pewnie wpadnę popatrzeć, dzięki za zaproszenie.

    Zapraszam :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2011-03-18 11:20:56
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-03-17 19:36, Gabriel'wilk' wrote:
    > To ja się dołączę z info imprezy w Jaworznie:
    > http://www.auto-jawor.jaw.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=122&Itemid=36

    Ostatnia imprza "Jawor sprint" wśród znajomych którzy pojechali zebrała
    niezbyt szczęśliwe opinie. Może tym razem będzie lepiej z organizacją.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 9. Data: 2011-03-18 12:46:12
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 11:20, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    ntent&task=view&id=122&Itemid=36

    > Ostatnia imprza "Jawor sprint" wśród znajomych którzy pojechali zebrała
    > niezbyt szczęśliwe opinie. Może tym razem będzie lepiej z organizacją.
    Ja tam jestem tylko w roli oglądacza wraz synkiem i czasem robiącym
    fotki, więc nic nie powiem o organizacji.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2011-03-19 20:22:06
    Od: marjan <k...@g...com>

> [...]
    >
    > "MaxiOES2 o puchar House of Beer - 20.03.2011 ZAPRASZAMY
    >
    > Szczegóły + garść zdjęć i filmów z poprzedniej edycji:

    Marcin, a o której jutro start imprezy, bo na stronie się nie rzuca w
    oczy, a wszystkich regulaminów mi się nie chce przeglądać? ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz