  • 1. Data: 2011-03-17 19:15:29
    Temat: Demony szybkosci na nowo odkryte ;)
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    No to film demony szybkosci http://www.youtube.com/watch?v=Ro58aGdZO9E

    zostal "odkryty" przez dziennikarzy TVN Warszawa i wlasnie dzis powielany w
    Faktach :P

    no nie powiem dziennikarstwo nie jest najmocniejsza strona grupy ITI ;P

    a juz wlaszcza po ostatnich akcjach z autobusami na TVN Warszawa.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-03-17 19:51:34
    Temat: Re: Demony szybkosci na nowo odkryte ;)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-17 19:15, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > no nie powiem dziennikarstwo nie jest najmocniejsza strona grupy ITI ;P
    >
    > a juz wlaszcza po ostatnich akcjach z autobusami na TVN Warszawa.

    Aktualne cały czas..

  • 3. Data: 2011-03-17 20:10:30
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Aktualne cały czas..

    Tego nie neguje, sam ten film jest ponadczasowy.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-03-17 20:31:22
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > No to film demony szybkosci http://www.youtube.com/watch?v=Ro58aGdZO9E
    >
    > zostal "odkryty" przez dziennikarzy TVN Warszawa i wlasnie dzis
    > powielany w Faktach :P

    No właśnie coś mi się wydawało, że tą nowość już widziałem dosyć dawno,
    chyba w 2009 :-)

    Seco

  • 5. Data: 2011-03-17 21:53:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-17 19:15, Adam Szewczak pisze:
    > No to film demony szybkosci http://www.youtube.com/watch?v=Ro58aGdZO9E
    >
    > zostal "odkryty" przez dziennikarzy TVN Warszawa i wlasnie dzis
    > powielany w Faktach :P

    Stare, dobre i bardzo trafne. Dziwnym trafem nic się nie zmieniło na
    przestrzeni czasu...

  • 6. Data: 2011-03-17 23:29:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-17 19:15, Adam Szewczak pisze:
    > No to film demony szybkosci http://www.youtube.com/watch?v=Ro58aGdZO9E

    Fajne, tylko dlaczego pokazują niewłaściwy sposób naciskania hamulca?

  • 7. Data: 2011-03-17 23:43:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-17 23:29, Tomasz Pyra pisze:

    > Fajne, tylko dlaczego pokazują niewłaściwy sposób naciskania hamulca?

    Najwięcej szczegółów z życia demonów przynoszą rubryki wypadków w
    gazetach codziennych.

    Masz odpowiedź...