  • 1. Data: 2010-06-11 07:50:29
    Temat: KRRiT - Power OFF
    Od: a...@p...pl

    za Polsat News - z bannera u dolu ekranu, Komorowski nie przyjmie
    jutro sprawozdania KRRiT, wiec Rade idzie na bruk.

    Nie wiem czy sie cieszyc, czy martwic w kontekscie uruchamiania NTC.
    No bo jak zaczna wybierac.... to i do jesieni sie nie wybiora. A moze
    to znowu jakies kolejne celowe dzialanie? Moj tok: dluzej juz sie nie
    dawalo opozniac (w ramach KRRiT), wiec odwolajmy rade (nie przyjmujac
    sprawozdanie), wiec kolejne kilka miesiecy/lat nowa rada bedzie moga
    posymulowac dzialania, jak to sie stara itp. Tak aby przepekac jeszcze
    nasze Euro 2012!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-11 07:56:19
    Temat: Re: KRRiT - Power OFF
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sprawozdanie), wiec kolejne kilka miesiecy/lat nowa rada bedzie moga
    > posymulowac dzialania, jak to sie stara itp. Tak aby przepekac jeszcze

    Jesli ktos jest winny opóznien to wlasnie ta odwolana rada, która przez rok
    klócila sie z UKE o muxy.
    Wiec chyba slusznie, ze wylatuja?
    Bo mogli sie klócic nastepne kilka lat.

  • 3. Data: 2010-06-11 10:15:03
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 11 Jun 2010 09:56:19 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Jesli ktos jest winny opóznien to wlasnie ta odwolana rada, która przez rok
> [...]

    ale jak sa zmiany, to moga nic nie wniesc, ale opoznienie z pewnoscia
    na 100%. Komercyjni maja dlugie macki.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-06-11 10:22:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale jak sa zmiany, to moga nic nie wniesc,

    Ryzyko jest zawsze.
    Co nie znacza, że nalezy konserwować to co źle działa.
    Tak myśląc żylibyśmy jeszcze w jaskiniach.

  • 5. Data: 2010-06-11 10:38:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Ryzyko jest zawsze.
    > Co nie znacza, że nalezy konserwować to co źle działa.
    > Tak myśląc żylibyśmy jeszcze w jaskiniach.

    racja, może znajdzie się w końcu ktoś kto się na tym zna.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-06-11 11:01:49
    Od: a...@p...pl

    no to dzis wypije, aby NTC szybko ruszyla. Mam nadzieje, ze we
    wrzesni/pazdzierniku nie bede pil z rozpaczy!!???

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-06-11 14:35:27
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    a...@p...pl wrote:

> [...]
    > to znowu jakies kolejne celowe dzialanie? Moj tok: dluzej juz sie nie
    > dawalo opozniac (w ramach KRRiT), wiec odwolajmy rade (nie przyjmujac

    Przepraszam, ale wydaje mi się że to przez politykę a nie opóźnienie
    odwołano radę. Jakieś tam 'poślizgi' i opóżnienia to sprawa 5 czy nawet
    6-rzędna.

    pozdrawim MArek

  • 8. Data: 2010-06-11 18:00:09
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    ToTylkoJa wrote:

    > Przepraszam, ale wydaje mi się że to przez politykę a nie
    > opóźnienie odwołano radę. Jakieś tam 'poślizgi' i opóżnienia
    > to sprawa 5 czy nawet 6-rzędna.

    To że odwołano m.in. przez politykę to jedno. Ale to że
    merytorycznie rada na to zasługiwała (m.in. konflikt z
    UKE, rażąco stronnicze reakcje na skargi) to drugie.
    I jest to moim zdaniem powód do zadowolenia.

    Co ciekawe, nastąpił interesujący zbieg okoliczności w
    postaci:
    http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-sr
    em-z-tvp-hd.html

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2010-06-11 18:15:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:

    > Co ciekawe, nastąpił interesujący zbieg okoliczności w
    > postaci:
    > http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-sr
    em-z-tvp-hd.html

    Shit.
    No to wtopiłem 8 zł na Cyfrze. :-(

  • 10. Data: 2010-06-13 09:08:56
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 11 Jun 2010 20:00:09 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

> [...]
    >I jest to moim zdaniem powód do zadowolenia.
    >
    >Co ciekawe, nastąpił interesujący zbieg okoliczności w

    no i mistrzowstwa jeszcze sie na to zlozyly

    --
    ThinkXtra