  • 1. Data: 2010-06-11 07:26:14
    Temat: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: PaPi <...@...3>

    Witam

    Czy istnieje mozliwosc uzywania sprzedawanego zestawu do TNK HD do
    odbioru programow FTA (HD) z Astry ?

  • 2. Data: 2010-06-11 07:38:02
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje mozliwosc uzywania sprzedawanego zestawu do TNK HD do
    > odbioru programow FTA (HD) z Astry ?

    aktywujesz zestaw i przestawiasz antene na astre, tylko nie wiem czy
    wcześniej nie musisz mieć dwóch lnb do pobrania listy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-06-11 07:40:19
    Od: PaPi <...@...3>

    > aktywujesz zestaw i przestawiasz antene na astre, tylko nie wiem czy
    > wcześniej nie musisz mieć dwóch lnb do pobrania listy

    A nie mozna byloby kupic wiekszej (?) anteny zeby byl odbior z 2
    satelitow na raz ?

  • 4. Data: 2010-06-11 07:44:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > A nie mozna byloby kupic wiekszej (?) anteny zeby byl odbior z 2 satelitow
    > na raz ?

    To nie jest kwestia większej anteny, tylko innego konwertera.
    Oczywiście można.

  • 6. Data: 2010-06-11 07:45:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > A nie mozna byloby kupic wiekszej (?) anteny zeby byl odbior z 2
    > satelitow na raz ?

    przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

  • 5. Data: 2010-06-11 07:45:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

    W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

  • 7. Data: 2010-06-11 07:45:43
    Od: PaPi <...@...3>

    > przecież nie chodzi o wielkość tylko ilość lnb

    Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
    A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno
    wejscie ?

  • 8. Data: 2010-06-11 07:49:07
    Od: PaPi <...@...3>

    > W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

    http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monob
    lock_twin_opticum_hdtv_1db.html

    Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

  • 9. Data: 2010-06-11 07:52:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > W jego przypadku raczej o monoblocka, ten nbox chyba nie ma dwóch wejść.

    co Ty krzanisz? a co to jest monoblock?
    dwa konwertery + diseqc w jednej obudowie.
    zamiast monoblocka daje się dwa osobno + przełącznik -
    nie potrzeba drugiego we

  • 10. Data: 2010-06-11 07:52:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monob
    lock_twin_opticum_hdtv_1db.html

    > Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

    Tak.
    Ale poszukaj taniej, ja kupowałem za coś koło 60 zł rok temu, jak mnie TVP w
    konia zrobiła z platformą cyfrową.