  • 1. Data: 2009-03-13 11:41:50
    Temat: [KUPIE] Aku - gdzie dobrze i tanio?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ukłony,

    Jakie miejsce zakupu akumulatora by Szanowni polecili jako godne
    polecenia (głównie ze względu na cenę)?

    Konkretnie chodzi o:

    Akumulator motocyklowy Yuasa
    Numer handlowy YT12A-BS
    Napięcie- 12 V
    Pojemność - 10 Ah
    Prąd rozruchu - 175 A
    Polaryzacja - lewy plus
    Wymiary: 150mm (długość), 87mm (szerokość), 105mm (wysokość)

    --

    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-03-13 11:59:52
    Temat: Re: [KUPIE] Aku - gdzie dobrze i tanio?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Podepnę się ze swoim spamem:

    Dostałem kiedyś od kogoś aku 14 Ah (miał być 12 Ah do małego zygzaka, a 14
    Ah nie wchodzi) no i leży już z pół roku na strychu, Jest niezalany w
    komplecie kwas. Produkcja Akmet Siedlce.

    Ma ktoś na niego ochotę?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-13 12:19:55
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ukłony,
    >
    > Jakie miejsce zakupu akumulatora by Szanowni polecili jako godne polecenia
    > (głównie ze względu na cenę)?

    Allegro.
    Kupiłem ostatnio nową Vartę w bdb cenie od gościa który ma sklep z
    akumulatorami Varty.
    Wojtek

  • 4. Data: 2009-03-13 12:24:12
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Prąd rozruchu - 175 A
    > Polaryzacja - lewy plus
    > Wymiary: 150mm (długość), 87mm (szerokość), 105mm (wysokość)

    Glownie ze wzgledu na cene to, przede wszystkim, nie kupowalbym Yuasy ;)
    Jesli sie uprzesz pytanko: masz tam moze Larsou i kolegow ze znizkami czy
    chcesz przesylke z Wawki?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 5. Data: 2009-03-13 13:08:14
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    (pj) pisze:
    > Ukłony,
    >
    > Jakie miejsce zakupu akumulatora by Szanowni polecili jako godne
    > polecenia (głównie ze względu na cenę)?

    http://www.micronix.pl/ - importer, dystrybutor
    akumulatorów motocyklowych Yuasa, MotoStart

    Firma w Jeleniej Górze. Polecam Ci ze względu na cenę - szczególnie
    "ich" akumulatory MotoStart. Jestem z Jeleniej Góry. Dwukrotnie
    zaopatrywałem się u nich w aku. Raz elektrolitowe, ostatnio żelowe.
    Technologia wykonania i sama konstrukcja akumulatorów MotoStart jest
    analogiczna jak Yuasa a cena dużo niższa. Sprawdzone przeze mnie - do
    tej pory nie miałem z nimi najmniejszych problemów (przy odpowiedniej
    eksploatacji).

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 6. Data: 2009-03-13 13:17:33
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    []v[]artec pisze:

    > Technologia wykonania i sama konstrukcja akumulatorów MotoStart jest
    > analogiczna jak Yuasa

    Technologia wykonania i konstrukcja 90% akumulatorow jest taka sama.
    Diabel tkwi w szczegolach i dlatego jedne sa drozsze i lepsze a drugie
    tansze i do dupy.

    Dlatego za Adidasy placi sie pincet w sklepie a za Adonisy stowe na bazarze.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-03-13 13:49:15
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Technologia wykonania i konstrukcja 90% akumulatorow jest taka sama.
    > Diabel tkwi w szczegolach i dlatego jedne sa drozsze i lepsze a drugie
    > tansze i do dupy.

    Ja użyłem bezpieczniejszego słowa - "analogiczna" natomiast szefostwo
    firmy ujęło to inaczej - zapewniali, że akumulatory są "dokładnie takie
    same - niczym się nie różnią". Kwestia wiary w to jest sporna. Może to i
    marketingowy bełkot - bo niby skąd różnica w cenie ? Dlatego ja nie
    odważyłem się użyć ich sformułowania. A może rzeczywiście w przypadku
    Yuas'y płaci się tylko za markę.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 8. Data: 2009-03-13 14:00:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    []v[]artec pisze:

    > Ja użyłem bezpieczniejszego słowa - "analogiczna" natomiast szefostwo
    > firmy ujęło to inaczej - zapewniali, że akumulatory są "dokładnie takie
    > same - niczym się nie różnią".

    Chinczycy tez twierdza ze ich motorowery i quady sa "na licencji"
    japonskich marek :) Zapominaja dodac ze po prostu robia je na
    wyeksploatowanych lub skopiowanych maszynach japonskich ale juz
    materialy uzyte do produkcji oraz kontrola jakosci sa z calkiem innej bajki.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-03-13 14:24:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > tansze i do dupy.
    >
    > Dlatego za Adidasy placi sie pincet w sklepie a za Adonisy stowe na

    Stówę ??? Strasznie tam u Was zawyżają ceny, musi że to przez Niemców co
    na zakupy przyjeżdżają.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-03-13 14:49:09
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Glownie ze wzgledu na cene to, przede wszystkim, nie kupowalbym Yuasy ;)
    > Jesli sie uprzesz pytanko: masz tam moze Larsou i kolegow ze znizkami
    > czy chcesz przesylke z Wawki?

    Sieznajdzie kolegów, bo Larson i owszem - występuje ;-) za przesyłkie, a
    przede wszystkim - dobre chęci - niniejszym dziekuję.

    --

    pozdr
    pj