  • 11. Data: 2009-03-13 14:51:41
    Temat: Re: [KUPIE] Aku - gdzie dobrze i tanio?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Alti pisze:

    > Allegro.
    > Kupiłem ostatnio nową Vartę w bdb cenie od gościa który ma sklep z
    > akumulatorami Varty.

    ok thx, a Ci nie robią problemów z wysyłką? Bo gdzie indziej sie
    spotkałem, że aku wysyłkowo nie sprzedają... :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-03-13 18:27:37
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > ok thx, a Ci nie robią problemów z wysyłką? Bo gdzie indziej sie
    > spotkałem, że aku wysyłkowo nie sprzedają... :-[

    Sam trochę zdziwiony byłem ale bezproblemowo przyszło. Teraz mam 2
    akumulatory - nowy w moto i stary zajechany z którym za bardzo nie wiem co
    mam zrobić...
    Wojtek

  • 13. Data: 2009-03-14 11:44:31
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Alti" wrote...
    > Teraz mam 2 akumulatory - nowy w moto i stary zajechany z którym za bardzo
    > nie wiem co mam zrobić...

    Stary akumulator najlepiej zaniesc do firmy skupujacej metale kolorowe.
    Czesto takie firmy kupuja aku i zajmuja sie utylizacja niebezpiecznych
    elementow. No i nie wylewaj absolutnie elektrolitu. Raz, ze to zle dla
    srodowiska, a dwa, ze placa za wage aku. Kilka zl dostaniesz i pozbedziesz
    sie niepotrzebnego aku. Dodatkowo bedziesz mial takie mile uczucie, ze
    dzialasz ekologicznie ;)

    --
    pozdro
    James