  • 1. Data: 2012-05-25 13:52:52
    Temat: KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
    Od: " " <f...@g...pl>

    Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

  • 2. Data: 2012-05-25 14:06:52
    Temat: Re: KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-25 13:52, f...@g...pl pisze:
    > Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

    Ja mam ciekawą kolekcję znaczków, chcesz obejrzeć ?
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-05-25 14:15:09
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 25, 2:06 pm, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ja mam ciekawą kolekcję znaczków, chcesz obejrzeć ?

    Niech zgadne: jesli nie zaciekawi to bedzie mogl sie ubrac i pojsc do
    domu?
    :o)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania za pieniadze)

  • 4. Data: 2012-05-25 14:19:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-25 13:52, f...@g...pl pisze:
    > Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

    Ja mam Internet.
    Nie wiem jak ty.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 5. Data: 2012-06-25 18:36:26
    Od: binek91 <binka2@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    napisal

    > Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

    witam! moj przyjaciel w niemczech ma taki motocykl 2003 rok, 100% bez
    wypadkowy, chce 4500euro moj numer to 698 617 934. pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2012-06-25 18:37:27
    Od: binek91 <binka2@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    binek91 napisal

    > napisal

    > witam! moj przyjaciel w niemczech ma taki motocykl 2003 rok, 100% bez
    > wypadkowy, chce 4500euro moj numer to 698 617 934. pozdrawiam :)

    > --

    JAK BYM NIE ODBIERAŁ NAPISZ SMSA ODEZWE SIE POZNIEJ :)