  • 1. Data: 2012-05-25 12:22:20
    Temat: Pierwszy motor
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    Witam

    Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.
    Szukam motocykla dla siebie - turystyka. Fakt faktem dopiero co kończę
    jazdy więc przed wakacjami egzaminu miał nie będę jednak chcę się
    rozeznać w rynku.
    Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
    cenie, jak pierwszy byłby dobry ??? Minus to 1 cylinder.
    Wcześniej myślałem o GSR600, SV650, może Gladius no i pokrewne czyli
    Fazer i tego typu, jednak zastawniam się nad MT-03.
    Umiejętności prawie nie mam, 10 lat na skuterze ale to nie to samo,
    oczywiście strój zamierzam kupić od razu. Mój wiek to 35 lat więc
    przesadzona brawura nie wchodzi w grę.

  • 2. Data: 2012-05-25 12:27:54
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
> [...]
    > Umiejętności prawie nie mam, 10 lat na skuterze ale to nie to samo,
    > oczywiście strój zamierzam kupić od razu. Mój wiek to 35 lat więc

    Oczywiście kupuj GS 500. Będzie idealny do turystyki.

  • 3. Data: 2012-05-25 12:34:07
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > Oczywiście kupuj GS 500. Będzie idealny do turystyki.

    Faktycznie fajne moto, nawet nie brałem go po uwagę, cenowo aż za bardzo
    przystępny. Naprawdę warto się nad nim zastanowić ??

  • 4. Data: 2012-05-25 12:34:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
    >Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.

    To źle trafiłeś.

    > Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
    > cenie, jak pierwszy byłby dobry ???

    Dobry.

    > Minus to 1 cylinder.

    Skuter ile miał?
    Jeździł?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 5. Data: 2012-05-25 12:39:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-25 12:34, Marcin pisze:

    > Faktycznie fajne moto, nawet nie brałem go po uwagę, cenowo aż za bardzo
    > przystępny. Naprawdę warto się nad nim zastanowić ??

    Nie, za to warto przejrzeć archiwum, bo było o tym klepane do porzygania.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-05-25 12:43:35
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > Skuter ile miał?
    > Jeździł?

    Jeździł jeździł ale maksymalnie 70 km/h - licznikowe. Nigdy nie byłem
    nim dalej niż 30 km od domu. Natomiast od motoru oczekuję trochę więcej
    - komfortu, no i jakieś dalekie przejażdżki.

  • 7. Data: 2012-05-25 12:49:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Faktycznie fajne moto, nawet nie brałem go po uwagę, cenowo aż za bardzo
    > przystępny. Naprawdę warto się nad nim zastanowić ??

    Z tą turystyką to było pół-żartem.
    Suzuki GS 500 ma sporą grupę przeciwników - głównie wśród osób nim nie
    jeżdżących. Ma oczywiście kilka wad, ale sztuka polega na tym, by wady
    nie przesłoniły zalet.
    $heikh dobrze napisał - temat GS500 jest maksymalnie wyeksploatowany i
    nie ma sensu zaczynać tu o nim kolejnej dyskusji.

    Sam miałem GS500 i miło go wspominam, ale ja miałem model po najnowszym
    liftingu (rocznik 2004) i bardzo zadbany, co przekładało się na komfort
    jazdy.

  • 8. Data: 2012-05-25 13:00:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-25 12:43, Marcin pisze:

    > Nigdy nie byłem nim dalej niż 30 km od domu.

    To jest wada uzytkownika, nie pojazdu :)

    > Natomiast od motoru oczekuję trochę więcej
    > - komfortu

    Debilke ogladnij.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 9. Data: 2012-05-25 14:03:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.

    Hhe. Dzień dobry.

> [...]
    > Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
    > cenie, jak pierwszy byłby dobry ??? Minus to 1 cylinder.

    OIDP to jeszcze dośc wysoko poprowadzony wydech co utrudnia np używanie
    sakw. Single są też dość żywiołowe co nie zawsze jest zaletą.

> [...]
    > Umiejętności prawie nie mam, 10 lat na skuterze ale to nie to samo,
    > oczywiście strój zamierzam kupić od razu. Mój wiek to 35 lat więc

    Tradycyjnie zapraszam do lektury FAQ - link w stopce. Jest tam cały
    osobny artykuł o tym co na pierwsze moto. GS500 podane (ironicznie) jako
    przykład jest naszym grupowym motocyklem referencyjnym bo jest lekkie,
    nieduże i niezbyt mocne. Niektórym następcom Valentino to przeszkadza.
    Skoro umiejętności prawie żadne to 500 ccm styknie, i tak będziesz to
    ogarniał 2 lata. SV i Fazer za mocne i zbyt swawolne. Gladius już
    prędzej. Nie podałeś swoich gabarytów, więc trudno coś konkretnego
    doradzić, a i tak trzeba się przymierzyć - każdy tandem moto/kierownik
    jest nieco inny.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2012-05-25 14:16:19
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > Nie podałeś swoich gabarytów, więc trudno coś konkretnego
    > doradzić, a i tak trzeba się przymierzyć - każdy tandem moto/kierownik
    > jest nieco inny.

    Dzięki za konkretną odpowiedź.
    Moje gabaryty to 175 cm waga 85 kg.