  • 1. Data: 2023-01-10 18:24:32
    Temat: Kabel USB za 1000 PLN
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsu
    ng-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257

    Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

  • 2. Data: 2023-01-10 18:41:50
    Temat: Re: Kabel USB za 1000 PLN
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 10.01.2023 18:24, złomowisko wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsu
    ng-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257

    > Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

    Tym, że się sprzedający pierdolnął w przecinku.

    --
    pzdr
    Roman

  • 3. Data: 2023-01-10 19:43:24
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 10.01.2023 o 18:41, Roman Tyczka pisze:

    ng-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257

    > Tym, że się sprzedający pierdolnął w przecinku.

    A jeśli aukcja wieloprzedmiotowa to wyczerpał zapas i obniża koszty
    ponownego wystawienia czekając na nową dostawę ustawiając cenę
    tak aby nikt nie kupił.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-01-18 14:55:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 10.01.2023 o 18:24, złomowisko pisze:
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsu
    ng-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257

    > Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

    Może to za 1000 sztuk taka cena? ;-)

    K.

    PS: W komentarzach piszą, że to raczej nie oryginały, bo mają kruchy,
    łamliwy plastik wtyków USB, który pęka.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

  • 5. Data: 2023-01-18 19:35:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-18 o 14:55, Krystek pisze:

    > Może to za 1000 sztuk taka cena?

    Raczej trzyma ogłoszenie na lepsze czasy ;-) albo wziął sobie urlop

  • 6. Data: 2023-01-19 03:51:39
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "złomowisko" napisał:

    > Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

    Co to za moda stawiania spacji przed znakami przestankowymi? Chodziłeś do
    szkoły?

    Pzdr

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 7. Data: 2023-01-19 07:58:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Stawką VAT, którego można nie odprowadzić?

    -----

  • 8. Data: 2023-01-24 17:16:44
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    >Co to za moda stawiania spacji przed znakami przestankowymi? Chodziłeś do
    szkoły?

    Podobno to taka moda wśród młodych, choć ja już mam swoje lata ? ! Ale masz
    rację!
    Czy kolega Kamil to może jest nauczycielem polskiego? Generalnie to grupa o
    komputerach a nie o polonistyce!

    Z pozdrowieniami.