  • 51. Data: 2010-06-15 17:25:10
    Temat: Re: Kamera na kask
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 18:45:42 +0200, Tytus z fabryki <t...@g...pl>
    wrote:

    [...]
    > Byc moze w Twojej. W mojej nacisniecie PWR czerwona dioda zapala sie i na
    > stale pali sie niebieska.

    OK, w mojej nie ma w ogóle 'pwr' do naciskania, do włączania/wyłączania
    jest suwaczek z jednej, do włączania/wyłączania aktywacji głosem jest
    suwaczek z drugiej. Za to nie ma trybu robienia zdjęć.

    > Straszna chu...a ta kamerka jesi chodzi o wykorzystanie na moto. Poza tym
    > nie z kazdym kompem sie komunikuje, a bateria starcza na max 40 min
    > nagrania.

    Masz jakąś gorszą podróbkę, ja nie miałem jeszcze problemów z komunikacją
    z kompem, a bateria starcza na jakieś 2 godziny nagrywania.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 52. Data: 2010-06-15 19:26:00
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-15 18:45, Tytus z fabryki pisze:

    > I to jest standardowy tryb nagrywania start/stop przyciskiem na gorze,

    Nieno precle som wielkie. Przegapiłem ten przycisk na górze. A pan który
    sprzedał nie umiał mi tego wytłumaczyć.

    Marek

    R1200GS

    F650 '95 sprzedam
    http://www.allegro.pl/item1080127866_bmw_f650_gotowy
    _do_sezonu.html

  • 53. Data: 2010-06-15 19:30:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:26:00 +0200, marusc <c...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Nieno precle som wielkie. Przegapiłem ten przycisk na górze. A pan który
    > sprzedał nie umiał mi tego wytłumaczyć.

    Instrukcji nie było? :-) Bo przestawianie daty bez instrukcji też proste
    nie jest.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 54. Data: 2010-06-15 19:52:23
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-15 21:30, Leszek Karlik pisze:

    > Instrukcji nie było? :-) Bo przestawianie daty bez instrukcji też proste
    > nie jest.

    Na rysunku w instrukcji górnego przycisku niema. Chociaż z treści można
    było się domyślać, że powinien być jeszcze jeden przycisk. Do tego ma
    kształt niczego nie przypominający.

    A jak się ustawia datę? Jakiś plik tekstowy z datą trzeba na karcie
    zapisać? I to zadziała?

  • 55. Data: 2010-06-15 20:02:29
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:52:23 +0200, marusc <c...@g...pl> wrote:

    [...]
    > A jak się ustawia datę? Jakiś plik tekstowy z datą trzeba na karcie
    > zapisać? I to zadziała?

    No, u mnie trzeba zapisać time.txt
    a w środku następującą linijkę:
    YYYY.MM.DD HH.MM.SS Y
    (w 24h, Y jeżeli data i czas ma być wyświetlany na obrazie,
    jeżeli nie to zamiast Y dajemy N)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik