  • 11. Data: 2010-01-18 11:24:08
    Temat: Re: Karta SDHC do krecenie filmow HD (panasonic FZ28), wymagana szybkosc
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.01.2010 Przemek <p...@g...com> napisał/a:
    > Witam
    > mam panasonica FZ28, kreci on filmy w 1280x720 pikseli 30 klatek
    > Jakie sa wymagania co do szybkosci karty jezeli chodzi o krecenie w
    > tej rozdzielczosci? Jak to przeliczyc? (jaki jest bitrate/s ????) -
    > aparat zapisuje w movach (nie wiem jakim kodekiem itp)
    > Widze, ze karty sa poklasyfikowane na klasy szybkosci (class 4,6 czy
    > 10) - od jakiej klasy predkosci moge byc pewny ze aparat przerwie
    > nagrywanie jedynie w momencie braku miejsca a nie braku wystarczajacej
    > predkosci?

    Mam FX37 i kartę kingstona 16G C4, zupełnie wystarcza na nagrywanie w
    1280x720, ograniczeniem jest 2GB pliku, czyli około 7 minut.
    Zdarzało mi się nagrywać też na czym popadnie, stare zwykłe SD ze
    "starego aparatu" czy mp3, a nawet na microSD wyjętym na szybko z
    telefonu i zapakowanym w adapter. Nie pamiętam aby były jakieś
    szczególne problemy z nagrywaniem. Ale były to zawsze raczej firmowe
    karty.

    --
    kakmaratgmaildotcom