  • 1. Data: 2020-09-15 13:41:38
    Temat: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: universis <u...@w...pl>

    Mój telefon jest na dwie karty SIM. Podczas wyjmowania "wsówki" z tymi kartami, coś
    poszło nie tak i jedna z kart została w środku. Karta grzechotała w środku, więc ze
    spinacza biurowego zrobiłem "wytrych" i próbowałem ja wyciągnąć. Efekt jest taki że
    karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze. Proszę o jakąś poradę jak otworzyć
    ten telefon lub może o jakiś link do takiej naprawy, szukałem w Googlach, znalazłem
    inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

  • 2. Data: 2020-09-15 16:21:59
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-15 o 13:41, universis pisze:
> [...]
    inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

    2 sekundy na jutubie
    https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Naucz się Internetów :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-09-16 09:29:07
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu wtorek, 15 września 2020 15:23:08 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
    [..]

    > 2 sekundy na jutubie
    > https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Dzięki za odpowiedź - ja podobnego Sharpa też widziałem -ten Twojego linku nieco
    różni się nie tylko środkiem, ale właśnie obudową. Na filmiku widać że płaszczyzna
    szkła ze ściana boczną tworzy kąt prosty, a u mnie to przejście ma zaokrąglony
    charakter, a cały telefon sprawia wrażenie "nierozbieralnego". Próbowałem tak
    podważyć jak ten gościu - też paznokciem, ale to raczej nie tędy droga bo telefon
    jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

  • 4. Data: 2020-09-16 10:02:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-16 o 09:29, universis pisze:
> [...]
    jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

    Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis
    lub przyssawki, tak jak tutaj:
    https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_chann
    el=SergTech

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2020-09-16 19:26:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Sep 2020 00:29:07 -0700 (PDT), w
    <996e793a-3103-4b75-963d-3742519cab71o@googlegroups.
    com>, universis

    Ten Sharp chyba jest klejony.
    Czyli suszarka+kostka i próbuj :)

    PS. spytaj na forum Telchiny.

  • 6. Data: 2020-09-17 04:50:47
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 16 września 2020 09:02:38 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis
    > lub przyssawki, tak jak tutaj:
    > https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_chann
    el=SergTech

    No dzięki - to chyba będzie to, obudowa wygląda na taką samą mimo że u mnie Sharp, a
    na filmiku Samsung, podobnie jak u klocki hamulcowe potrafią być takie same w
    samochodach różnej marki.

  • 7. Data: 2020-09-17 21:06:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2baa975c-887d-4779-a4fb-98fe35dfb46eo@googlegr
    oups.com>
    user universis pisze tak:

    > karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze.

    może odkurzacz na full power :)
    albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 8. Data: 2020-09-28 15:23:34
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 17 września 2020 20:04:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    [..]

    > może odkurzacz na full power :)
    > albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

    OK - okazało się że telefon nie jest klejony - w pierwszej z odpowiedzi pokazany
    jest telefon którego płyta wierzchnia szklana jest równa gabarytami z "wanienką"
    telefonu, a w moim telefonie płyta szklana jest mniejsza od "wanienki" i jest
    wpuszczona do niej. Wykorzystałem pomysł z kostką do gitary, ale zamiast niej -
    wziąłem nóż plastikowy (jednorazówki) któremu "zjechałem" ząbki i ten fragment po
    nich zaostrzyłem jako że szczeliny prawie nie ma i trzeba ją sobie "wywalczyć" żeby
    nóż wszedł. Udało się - kartę wyjąłem i już byłem w ogródku i witałem się z gąską aż
    tu nagle z wyjmowanej płyty głównej telefonu wyleciała taka gumka jak na fotce
    poniżej.

    widok gumki (od kreski do kreski - 1cm) : http://universis.cba.pl/gumka.jpg

    widok otwartego telefonu: http://universis.cba.pl/dimount.jpg

    Nie wiem gdzie ją umocować - na fotce otwartego telefonu jej nie ma bo na ten moment
    gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam awaryjnego
    telefonu. Może mi ktoś pomoże.

  • 9. Data: 2020-09-30 01:03:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-28 o 15:23, universis pisze:
> [...]
    moment gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam
    awaryjnego telefonu. Może mi ktoś pomoże.

    Albo dasz większą rozdzielczość fotki telefonu albo ta gumka nie
    pochodzi z tego sprzętu. Nie wiem czy ona (gumka) jest "fabrycznie"
    zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i
    zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak
    logiki zastosowania).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2020-10-02 12:40:08
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 30 września 2020 00:04:24 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
    [..]
> [...]
    > zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i
    > zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak

    Gumka wyleciała z telefonu podczas wyciągania płyty głównej telefonu, domniemam że
    była po tej bardziej błyszczącej metalicznie strony płyty. Nie zaginałem jej, zresztą
    takie "zwykłe" gumki nie mają pamięci ostatnio zadanego kształtu. Teraz fotki:

    Gumka (jeszcze raz) http://universis.cba.pl/gumk3.jpg

    Płyta główna avers : http://universis.cba.pl/sarp_r1s_1.jpg

    Płyta główna revers : http://universis.cba.pl/sarp_r1s_2.jpg