  • 1. Data: 2020-09-15 13:41:38
    Temat: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: universis <u...@w...pl>

    Mój telefon jest na dwie karty SIM. Podczas wyjmowania "wsówki" z tymi kartami, coś
    poszło nie tak i jedna z kart została w środku. Karta grzechotała w środku, więc ze
    spinacza biurowego zrobiłem "wytrych" i próbowałem ja wyciągnąć. Efekt jest taki że
    karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze. Proszę o jakąś poradę jak otworzyć
    ten telefon lub może o jakiś link do takiej naprawy, szukałem w Googlach, znalazłem
    inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

  • 2. Data: 2020-09-15 16:21:59
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-15 o 13:41, universis pisze:
> [...]
    inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

    2 sekundy na jutubie
    https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Naucz się Internetów :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-09-16 09:29:07
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu wtorek, 15 września 2020 15:23:08 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
    [..]

    > 2 sekundy na jutubie
    > https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Dzięki za odpowiedź - ja podobnego Sharpa też widziałem -ten Twojego linku nieco
    różni się nie tylko środkiem, ale właśnie obudową. Na filmiku widać że płaszczyzna
    szkła ze ściana boczną tworzy kąt prosty, a u mnie to przejście ma zaokrąglony
    charakter, a cały telefon sprawia wrażenie "nierozbieralnego". Próbowałem tak
    podważyć jak ten gościu - też paznokciem, ale to raczej nie tędy droga bo telefon
    jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

  • 4. Data: 2020-09-16 10:02:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-16 o 09:29, universis pisze:
> [...]
    jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

    Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis
    lub przyssawki, tak jak tutaj:
    https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_chann
    el=SergTech

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2020-09-16 19:26:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Sep 2020 00:29:07 -0700 (PDT), w
    <996e793a-3103-4b75-963d-3742519cab71o@googlegroups.
    com>, universis

    Ten Sharp chyba jest klejony.
    Czyli suszarka+kostka i próbuj :)

    PS. spytaj na forum Telchiny.

  • 6. Data: 2020-09-17 04:50:47
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 16 września 2020 09:02:38 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis
    > lub przyssawki, tak jak tutaj:
    > https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_chann
    el=SergTech

    No dzięki - to chyba będzie to, obudowa wygląda na taką samą mimo że u mnie Sharp, a
    na filmiku Samsung, podobnie jak u klocki hamulcowe potrafią być takie same w
    samochodach różnej marki.

  • 7. Data: 2020-09-17 21:06:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2baa975c-887d-4779-a4fb-98fe35dfb46eo@googlegr
    oups.com>
    user universis pisze tak:

    > karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze.

    może odkurzacz na full power :)
    albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę