  • 1. Data: 2020-09-07 11:53:17
    Temat: virgin - juz nie virgin?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy virgin juz nie jest virgin, jeno play? sfinalizowali przejecie?
    kiedys w virgin w "dostepne sieci" widac bylo "play", dzisiaj --->
    https://i.imgur.com/ZlLEqNw.png, czyli play wymieciony, a dostepne sa jakie
    sa i wychodzi mi na to, ze to moga byc dostepne, ale juz dla play...
    oraz: dlaczego *2x* T-mobile...?

  • 2. Data: 2020-09-07 14:07:30
    Temat: Re: virgin - juz nie virgin?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2020 o 11:53, 1634Racine pisze:
> [...]
    > https://i.imgur.com/ZlLEqNw.png, czyli play wymieciony, a dostepne sa
    > jakie sa i wychodzi mi na to, ze to moga byc dostepne, ale juz dla

    Formalnie VM już przejęty przez Play. Ale u mnie na Moto g7 power
    wyświetlane jest wszystko po staremu - czyli Play i VM, bo właśnie taki
    układ SIMkart mam w telefonie.

    Najprawdopodobniej pokazuje T-M w 2 i 3g, ew 4g.

  • 3. Data: 2020-09-07 15:47:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    trybun w news:rj57q1$skh$1@gioia.aioe.org
> [...]
    > układ SIMkart mam w telefonie.
    > Najprawdopodobniej pokazuje T-M w 2 i 3g, ew 4g.

    hmm... skoro masz ktoras sim w virgin to dziwne ze nie pokazuje tez plus i
    orange jako dostepne, co u mnie pokazuje.

  • 4. Data: 2020-09-07 17:44:53
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2020 o 15:47, 1634Racine pisze:
    > trybun w news:rj57q1$skh$1@gioia.aioe.org
    >
    > hmm... skoro masz ktoras sim w virgin to dziwne ze nie pokazuje tez
    > plus i
    > orange jako dostepne, co u mnie pokazuje.

    Ani wcześniej ani teraz SIMkarta VM nie pokazuje/wała mi innych sieci
    poza Play i macierzystą.

  • 5. Data: 2020-09-07 19:13:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-07 o 14:07, trybun pisze:

> [...]
    > układ SIMkart mam w telefonie.
    >
    > Najprawdopodobniej pokazuje T-M w 2 i 3g, ew 4g.

    Podałeś mi jakiś czas temu nazwę programiku diagnostycznego komputera
    (zamiast everest'a). Mozesz podać jeszcze raz?
    Usunęłam przez omyłkę instalkę i nie pamiętam nazwy.
    Dziękuję z góry i pozdrawiam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2020-09-07 19:45:06
    Od: Jerzy <c...@i...pl>

> [...]
    > https://i.imgur.com/ZlLEqNw.png, czyli play wymieciony, a dostepne sa
    > jakie sa i wychodzi mi na to, ze to moga byc dostepne, ale juz dla play...

    U mnie na ekranie wyświetla się Virgin mobile. Właśnie tak "mobile" z
    małej litery.

  • 7. Data: 2020-09-07 19:50:04
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2020 o 19:13, Animka pisze:

    > Podałeś mi jakiś czas temu nazwę programiku diagnostycznego komputera
    > (zamiast everest'a). Mozesz podać jeszcze raz?
    > Usunęłam przez omyłkę instalkę i nie pamiętam nazwy.
    > Dziękuję z góry i pozdrawiam.

    Niestety nie pamiętam już jaki to był program,. Obecnie używam Speccy,
    może to ten..

  • 8. Data: 2020-09-07 22:20:54
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    trybun w news:rj5khk$15dh$1@gioia.aioe.org
    > Ani wcześniej ani teraz SIMkarta VM nie pokazuje/wała mi innych sieci poza
    > Play i macierzystą.

    u mnie zawsze pokazywalo play,orange, plus, tmobile.
    od b. niedawna - bez play.
    moze to kwestia telefonu...? moze to kwestia: czy jest abonament, czy
    doladowanie... (w tym akurat malo sensu)?

  • 9. Data: 2020-09-07 23:04:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-07 o 22:20, 1634Racine pisze:

    > u mnie zawsze pokazywalo play,orange, plus, tmobile.
    > od b. niedawna - bez play.
    > moze to kwestia telefonu...? moze to kwestia: czy jest abonament, czy
    > doladowanie... (w tym akurat malo sensu)?

    Czytam te wasze wydziwy, jak kronikę średniowiecza w 21 wieku. Od
    Androida >7 (chyba) w ogóle nie mam wyświetlania w jakiej sieci akurat
    jestem (mam Play) i Samsungi/Xiaomi. Używam jedynie Llama
    (https://apkpure.com/pl/llama-location-profiles/com.
    kebab.Llama ), zeby
    dowiedzieć się w jakiej sieci akurat jestem zalogowany/ustawiłem sobie
    powiadomienia głosowe, bo lubię.

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/kody-mnc-mobile-network-code-operatorow-i-
    sieci-ko/polska-kod-mcc-260-kody-mnc-operatorow-w-po
    lsce.

    Na dodatek, coraz więcej operatorów korzysta obecnie z roamingu
    krajowego (czasem bez LTE w roamingu) więc nie wiem w sumie o czym
    gaworzycie. Wystarczy poczytać w zakresie swojego operatora o zmianach :>

    Dodatkowo, w zależności od zmian w umowach operatorów, lista się
    zmienia, średnio co kwartał. Raz Play lubi Plusa bardziej a raz T-Mobile
    i wybrzydza ale łączy z Orange i randomowo inaczej. Ostatnio Orange
    "polubuło" T-Mobile i odwrotnie. Pozostaję jednak przy Play (bo umiem
    korzystać) i mam największą możliwość roamingu krajowego, czasem z
    wymuszeniem (doczytać w sieci) ale działa zawsze.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2020-09-08 08:51:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2020 23:04:24 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Czytam te wasze wydziwy, jak kronikę średniowiecza w 21 wieku. Od
    > Androida >7 (chyba) w ogóle nie mam wyświetlania w jakiej sieci akurat
    > jestem (mam Play) i Samsungi/Xiaomi. Używam jedynie Llama

    Wyswietlania nie ma, ale system chyba wie ... hm, choc faktycznie -
    gdzie to zobaczyc ?
    Samochod mi czasem wyswietla "Play (Orange)", na wakacjach tez jakos
    widziale ze przez Orange, a teraz nie widze :-)

    Niezaleznie od tego jest jednak ciekawe, ze dawniej kolega mial cala
    liste sieci do wyboru, a teraz Play znikl.
    Jakas zdalna aktualizacja karty SIM ?

    Chyba ze ... jest akurat w miejscu, gdzie Play nie ma zasiegu, wiec go
    nie pokazuje, a reszte tak.

    Dla kienta VM cos sie w ogole zmienilo ?
    Dawniej byli podpieci pod Play ... chyba z calym dobrodziejstwem
    roamingow.
    Czy VM mial wlasne umowy ... ktore wlasnie teraz ulegaja zmianie ?

    J.