  • 1. Data: 2020-09-05 22:39:45
    Temat: Zawieszony iPhone SE
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    U przyjaciółki taka sytuacja: iPhone SE w pewnym momencie zgłosił
    zapełnienie pamięci, kazał się zrestartować. Po restarcie nie wstaje.
    Pokazuje biały ekran z czarnym jabłuszkiem.
    W trybie awaryjnym komputer widzi telefon, ale iTunes po próbie
    uaktualnienia zgłasza "wystąpił nieznany błąd (78)".

    Ja w temacie urządzeń Apple jestem zielony.

    Jest ktoś w Warszawie, kto mógłby zająć się tematem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Wzory dokumentów