  • 1. Data: 2009-04-18 18:42:24
    Temat: Kask dla mnie-żona;)
    Od: p...@o...pl

    Witam.
    Jestem zupełną nowicjuszką,ale widzę że mój mąż postanowił przejąć już
    co nieco powiedzieć o mnie.Nie koniecznie jestem z tego
    zadowolona,dlatego przedstawię jak się sprawy mają z mojej,czyli tej
    bardziej zorientowanej strony.
    Moja pasja do motocykli zaczęła się już ładnych parę latek temu,ale
    potem były inne sprawy,studia,życie praca,i tak się jakoś rozeszło.Nie
    miałam też z nikim,kto czuje coś podobnego,do czynienia,więc pasja
    została uśpiona.Myślałam nawet,że zniknęła,tym bardziej że zupełnie
    nie przenosi sie na samochody(kiedyś zaparłam się ,że nie będę
    jeździć,prawka nie zrobię i jak narazie mimo 30tki na karku dobrze sie
    trzymałam).Ale ostatnio znajomy męża zafundował sobie piękną Hondę i
    to było to.Od razu wiedziałam,że nie ma co marzyć,czas zacząć
    działać.Tyle że najpierw prawko(i tu dylemat-kat A czy od razu zrobić
    sobie na to przeklęte auto),a potem kupno czegoś porządnego.W grę
    wchodzi tylko i wyłącznie chopper,spotkałam się niby z opinią że to
    zabawki dla starszych panów,ale zupełnie się z nią nie zgadzam.A co do
    tego jaki,to już mam co najmniej rok na podjęcie decyzji(jak narazie
    skłaniam się ku Suzuki,ale to się jeszcze zobaczy).A ponieważ nie chcę
    przez ten czas czekać bezczynnie,chcę sobie właśnie troszkę pojeździć
    jako pasażer.I pierwszy zakup,jaki chciałam zrobić to właśnie kask.Nie
    zdążylam dobrze poszukać,a już mój szanowny małżonek postanowił
    zapytać na forum.Wiem już,że nie ma co kupować byle czego,zastanawiam
    się w tej chcili nad Nolan N62 albo jakimś AGV.Co o tym myślicie??Z
    góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i opinie.
    Ps.Aha,rozbawiły mnie wasze teksty o panience w szpilkach itd.Ciekawe
    macie zdanie o kobietach na miejscu pasażera;)

  • 2. Data: 2009-04-18 20:02:45
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@o...pl pisze:
    >Wiem już,że nie ma co kupować byle czego,zastanawiam
    > się w tej chcili nad Nolan N62 albo jakimś AGV.Co o tym myślicie??Z
    > góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i opinie.

    Witaj,
    odpowiem Ci tak- niewiele osob zaczynajacych przygode z moto, zdaje sobi
    sprawe, jak drogie jest to hobby, szczegolnie na starcie. Ciuchy, kask -
    ze sredniej polki to lekko kilkunastu stówek.
    Mam jednak dla Ciebie propozycje. Juz za chwile bedziecie mieli w Lodzi

    moto-weteran bazar. W ubieglym roku kupilem za 200zł nówke sztuke
    wycofanego juz z produkcji Schubertha. Kask byl tzw polkownikiem i mial
    3 lata. Moim jednak zdaniem, lepiej kupic 3 letni nowy kask, znanej
    firmy, niz badziewie.
    W temacie Nolana, dobre trwale, ale moim zdaniem toporne kaski. jednak w
    porownaniu z propozycja Twojego meza - to porsche przy fiacie 126p ;-)
    BTW nie daj sie jednak namowic na jezdzenie w jeansach.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 3. Data: 2009-04-18 20:21:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    >tego jaki,to już mam co najmniej rok na podjęcie decyzji(jak narazie
    >skłaniam się ku Suzuki,ale to się jeszcze zobaczy).A ponieważ nie chcę

    Polecam Yamaha Virago 250 ccm - ponoc ulubiony motor kobiet :-) Ja tam ma
    jako facet i tez nie narzekam :-) Fajny choper - nie za duzy, nie za ciezki,
    130 km/h pojdzie a i tak choperem sie tak szybko nie jezdzi :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2009-04-18 20:37:54
    Od: p...@o...pl

    On 18 Kwi, 22:02, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

> [...]
    > porownaniu z propozycja Twojego meza - to porsche przy fiacie 126p ;-)
    > BTW nie daj sie jednak namowic na jezdzenie w jeansach.

    Ok,nie dam się;)Ale czy w Takim razie tylko skóra wchodzi w grę??Czy
    lepiej jakieś syntetyki?A co do kasy...Cóż ,żyje się raz ,w końcu
    trzeba zacząć korzystać.Mąż ma fotografię(ceny aparatów i wszystkich
    dodatków też mnie rozwalają),mnie też coś się należy.
    Pozdrawiam;)

  • 5. Data: 2009-04-18 20:42:46
    Od: p...@o...pl

    On 18 Kwi, 22:21, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    > jako facet i tez nie narzekam :-) Fajny choper - nie za duzy, nie za ciezki,
    > 130 km/h pojdzie a i tak choperem sie tak szybko nie jezdzi :-)

    Tak,też zwrócił moją uwagę;)Myślę też nad Suzuki Intruder Albo
    Marauder,na pewno będzie na początek około 10letni,a i prędkości
    jakieś szalone nie są mi potrzebne,mam dwójkę dzieci i chcę żyć;)

  • 6. Data: 2009-04-18 20:57:29
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Musze looknac jaki ja zonie kask kupilem, ale kosztowal ok 300zl i Malgos
    mowi, ze jest cichy i nielata:)
    To jest jakis model MTR ale musze sprawdzic. W kazdym razie jest wygodny i
    nie duzy:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 7. Data: 2009-04-18 21:01:20
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Musze looknac jaki ja zonie kask kupilem, ale kosztowal ok 300zl i Malgos
    > mowi, ze jest cichy i nielata:)
    > To jest jakis model MTR ale musze sprawdzic.

    Znalazlem:)

    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=
    32_53&products_id=20112

    Podrozal ale to ten.

  • 8. Data: 2009-04-18 21:08:41
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@o...pl pisze:

    > Ok,nie dam się;)Ale czy w Takim razie tylko skóra wchodzi w grę??Czy
    > lepiej jakieś syntetyki?

    o tym czyli skora vs texy n atej grubie byly napisane juz elaboraty :D -
    przeszukaj grupe za pomoca gugla :-) Ja mam i texy i skorzane kombi.
    Genralnie jak jade gdzies dalej - zawsze w texach ;-) ale do choppera to
    tak srednio pasuja. Poza tym zakladam, ze dalej jezdzic na razie nie
    bedziesz.

    >A co do kasy...Cóż ,żyje się raz ,w końcu
    > trzeba zacząć korzystać.Mąż ma fotografię(ceny aparatów i wszystkich
    > dodatków też mnie rozwalają),mnie też coś się należy.

    HA, "cfaniaczek", ale jest paru takich na tej grupie, co oprocz moto,
    jako hobby maja fotografie :D, ale ich zony nic ponizej DC czy armani,
    na siebie nie zalozą :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 9. Data: 2009-04-18 21:31:12
    Od: "Radosław Smyk" <r...@o...pl>

    pomidorowo napisała:
    > Ok,nie dam się;)Ale czy w Takim razie tylko skóra wchodzi w grę??Czy
    > lepiej jakieś syntetyki?
    Mniej więcej rok temu miałem taki dylemat jak Ty to podzielę się z Tobą
    wiedza którą wtedy nabyłem. Po pierwsze jeśli naprawde chcesz jeździć
    choperkiem to chyba przyjrzyj się "modzie" która z nimi jest związana.
    Aczkolwiek czasem trzeba sobie odpowiedzieć co jest ważniejsze, moda czy
    bezpieczeństwo. Kaski integralne, a takim jest Nolan 62, nie są traktowane
    jako najbardziej pasujące do stylu chopera, ale z drugiej strony są raczej
    najbezpieczniejsze i dają lepszy komfort w niższej cenie. Dlatego sporo
    jeźdźców na choperach w nich jeździ. Myślę, że warto wejść na fora
    najpopularniejszych choperków i tam poczytać sobie co na ten temat piszą
    najlepiej zorientowani. Wystarczy w Google wrzucić hasło "kask do np. 500
    zł" i znajdziesz sporo ciekawej lektury. Druga sprawa. Nie decyduj się na
    konkretny kask tylko na podstawie porad z newsów czy forów. Wybierz sobie z
    nich kilka modeli które podobają Ci się z opisów i idź do sklepu.
    Poprzymierzaj je i dopiero gdy uznasz, że dobrze się w którymś czujesz to go
    kup. Kask który na jednej głowie dobrze leży, może nie pasować do innej. Ja
    rok temu po lekturze najróżniejszych porad stwierdziłem, że jestem w stanie
    dokonać sensownego zakupu w cenie do 500 zł. I chyba się sprawdziło. Ale
    kaski naprawde dobre to co najmniej dwa razy tyle.
    Jeśli nie kupisz od razu pełnego stroju to razem z kaskiem kup co najmniej
    rękawice motocyklowe i pas nerkowy. Ten drugi element szczególnie ważny w
    przypadku kobiet bo na motocyklu bardzo łatwo przeziębić wrażliwe
    "instalacje" i to ze skutkiem nieodwracalnym. Ale tak naprawdę to lepiej kup
    odpowiednią kurtkę i spodnie, takie które można ze sobą połączyć suwakiem.
    Pozdrawiam i powodzenia
    Radek (Nolan 62 + Honda Transalp)

  • 10. Data: 2009-04-18 21:54:51
    Od: p...@o...pl

    On 18 Kwi, 23:08, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

> [...]
    >
    > HA, "cfaniaczek", ale jest paru takich na tej grupie, co oprocz moto,
    > jako hobby maja fotografie :D, ale ich zony nic ponizej DC czy armani,

    Mnie takie rzeczy jak ciuchy nie kręcą;)Ale dla każdego coś innego;)