  • 1. Data: 2021-07-13 23:22:01
    Temat: Kiedy wydawane są nowe tablice?
    Od: scobowski <s...@g...com>

    Kupujesz STARY, UŻYWANY samochód zarejestrowany w kraju, ale poza Twoją
    gminą / Twoim wydziałem komunikacji.
    Idziesz się przerejestrować do WK;
    Nowe, lokalne tablice - są wydawane przy pierwszej wizycie, czy jakoś
    później?
    (Pytanie pod kątem zamówienia "trzeciej tablicy" - "na bagażnik rowerowy"

  • 2. Data: 2021-07-14 08:07:39
    Temat: Re: Kiedy wydawane są nowe tablice?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2021 o 23:22, scobowski pisze:
    > Kupujesz STARY, UŻYWANY samochód zarejestrowany w kraju, ale poza Twoją
    > gminą / Twoim wydziałem komunikacji.
    > Idziesz się przerejestrować do WK;
    > Nowe, lokalne tablice - są wydawane przy pierwszej wizycie,

    Od razu.