  • 1. Data: 2021-04-21 12:30:34
    Temat: Kieszeń zewnętrzna na dyski M2
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Dzień dobry
    Mam dwa dyski M2 jeden SATA, drugi PCIe/NVMe.
    Czy jedna kieszeń zewnętrzna na dyski M2 obsłuży mi te dyski czy tez
    będą potrzebne 2 kieszenie?

  • 2. Data: 2021-04-21 13:04:15
    Temat: Re: Kieszeń zewnętrzna na dyski M2
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Apr 2021 12:30:34 +0200
    doszła do mnie wiadomość <607ffec9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    od Damian Skrycki <s...@g...pl> :

    Według opisu ta jest uniwersalna:
    https://www.unitek-products.com/products/solidforce-