  • 1. Data: 2022-05-13 13:01:21
    Temat: Klawiatura i mysz - co oprócz Logitech kupić
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Cały czas hołdowałem Logitech'owi bo dobry jest w temacie, ale ostatnie lata pokazały
    mi jego drugą twarz - klawiatury zaczęły się "sypać" po 1 roku, myszy może trochę
    dłużej, ale to właśnie na nich oparłem swój wniosek żeby podziękować Logitech'owi.
    Myszy zaczęły chyba programowo szybciej wyczerpywać baterie. Dawniej myszka na dobrej
    baterii pracowała 1 rok, teraz jest to 1 mies. w "normalnym" okresie użytkowania - po
    roku mysz pracuje 2 tygodnie, potem 1 tydzień, potem 2 dni, potem 2/3 jednego dnia,
    a obecnie myszka pracuje ok 3 godziny na jednej baterii. Widzę w tym zamierzone
    działanie ze strony Logitech'a. Może on sobie w gumkę przylatywać, ale już nie ze
    mną. Polecie mi coś dobrego z bezprzewodowych kompletów klawiatura + mysz tak żeby
    klawiatura miała kodowanie przesyłanych znaków no i "ładnie" pracowała. Może też być
    sama myszka bo zamierzam kupić komplet myszka+klaw. i myszkę osobno/dodatkowo. Mogą
    być różne firmy.