  • 1. Data: 2006-05-25 10:17:31
    Temat: Klony polchatu - skąd się biorą?
    Od: "Ktosiek" <k...@w...pl>

    Witam,
    Mam takie nieśmiałe zapytanie. Od pewnego czasu coraz więcej jest dzikich
    czatów, opierających się na kodzie polchatu - np: http://www.czat.fanter.pl/
    http://server.idl.pl/ - których operatorzy namolnie wręcz zachęcają do
    zmiany czata na wlasnie ich twór.

    Te "konkurencje dla Polchatu" wyglądają żałośnie, błędy ortograficzne,
    literówki, wszystko wyglada jakby ktoś zrobił w 10 minut ale same czaty są
    niemal identyczne z tym polchatu.

    I teraz moje pytanie - skad ci ludzie biorą te skrypty? Jakoś nie wierzę, że
    kupują licencję od Polchatu za wiele tysięcy złotych. A tym bardziej nie
    wierze, że sami je stworzyli. Czy one po prostu kradną kod?

    Z góry dziękuję za info.

    Pozdr.

    Ktosiek

  • 2. Data: 2006-05-25 12:28:03
    Temat: Re: Klony polchatu - skąd się biorą?
    Od: Bartek Stalewski <f...@i...pl>

    Ktosiek wrote:
    > I teraz moje pytanie - skad ci ludzie biorą te skrypty? Jakoś nie wierzę, że
    > kupują licencję od Polchatu za wiele tysięcy złotych. A tym bardziej nie
    > wierze, że sami je stworzyli. Czy one po prostu kradną kod?

    Myślę, że ci, co biorą/kupują/kradną raczej się otwarcie przyznać nie zechcą;
    wszyscy inni pewnie będą tak samo zdziwieni, jak Ty czy ja.

    --
    :: Bartek Stalewski <f...@i...pl> ::