  • 31. Data: 2009-11-04 06:26:28
    Temat: Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 2 Nov 2009 18:38:12 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    > Ale zauwazyles, ze pisza o polskich serverach?

    hyperreal.info stoi w Czechach :>

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 32. Data: 2009-11-04 07:44:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Kruk CZARNET wrote:

    > Macieju, widzę że nie czytasz polipa, bo już wpominałem o tym parę dni
    > temu

    Tomku, czytam ;-) Ale urzekła mnie opowieść pana wiceministra, wnosząca
    jakże dużo nowego do sprawy :-P

    M.

  • 33. Data: 2009-11-04 07:52:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wrote:

    >hyperreal.info stoi w Czechach :>

    A statua wolnosci w hameryce

  • 34. Data: 2009-11-04 07:53:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    On Tue, 03 Nov 2009 10:03:43 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

    >zobaczcie państwo jak rządzący próbują chronić obywateli przed ich
    >własną głupotą

    No, nawet im zakup glupich narkotykow utrudnia.

  • 35. Data: 2009-11-04 17:36:59
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 4 Nov 2009 08:53:16 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    > No, nawet im zakup glupich narkotykow utrudnia.

    nie tylko zakup (za własne, samodzielnie zarobione pieniądze) to
    również karze za posiadanie czegoś, czego nikomu nie ukradłem i czym
    nie zamierzam wyrządzić nikomu krzywdy

    tu nie chodzi o narkotyki, ale o zasade. dzisiaj państwo "w ramach
    walki o dobro ogółu" karze za posiadanie niektórych gatunków roślin
    traktując to jako przestępstwo, jutro w imie tej samej zasady
    wprowadzi zakaz gier hazardowych "bo zdarzają się przypadki
    uzależnień", a pojutrze wprowadzi cenzure w Internecie zakazując
    posługiwania się szyfrowaniem "bo przecież niektórzy szyfrują zdjęcia
    pedofilskie"

    marzy Ci się życie w takim państwie ?

  • 36. Data: 2009-11-04 18:28:38
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

  • 37. Data: 2009-11-04 18:29:27
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Tue, 3 Nov 2009 10:23:18 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    > Wlasnie, np. pozwolic handlowac narkotykami tylko dorzucic 200% akcyzy.

    a krzywa lefera ?

  • 38. Data: 2009-11-05 09:10:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wrote:

    >a krzywa lefera ?

    Ale to dla dobra obywateli, tak jak z papierosami.

  • 39. Data: 2009-11-05 09:12:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wrote:

> [...]

    >uzależnień", a pojutrze wprowadzi cenzure w Internecie zakazując
    >posługiwania się szyfrowaniem "bo przecież niektórzy szyfrują zdjęcia

    Ojaciekrece coz za wytrysk demagogii szczytujacego korwinisty - uczyn
    przysrul miszcza.

  • 40. Data: 2009-11-05 10:25:23
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Thu, 5 Nov 2009 10:12:47 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    > przysrul miszcza.

    wole być korwinistom jak giertychowcem, zaś obiektywnie patrząc na
    finansowanie nadopiekuńczego państwa chroniącego na każdym kroku
    obywateli przed ich własną głupotą poprostu nas nie stać