  • 1. Data: 2014-03-05 09:38:55
    Temat: Kombajn do sprawdzenia peceta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Moj komputer zaczal sie ostatnio wyglupiac. Niektore aplikacje nagle
    zostaja wylaczone - bez komunikatu bledu czy sladu w logach.

    Sksnowanie antywirusami i sprawdzenie MemTestem nic nie pokazalo. Chcialbym
    gruntownie przetestowac kompa od srony sprzetowej, ale czy da sie to zrobic
    metoda "wlacz i zapomnij", tak zeby np. testowal sie dzien czy dwa bez
    dozoru? Najlepszy bylby jakis sprawdzony w boju kombajn, ktory skontroluje
    wszystkie elementy sprzetu. Jest cos takiego?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2014-03-05 13:38:20
    Temat: Re: Kombajn do sprawdzenia peceta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 09:38:55 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > czy dwa bez dozoru? Najlepszy bylby jakis sprawdzony w boju kombajn,
    > ktory skontroluje wszystkie elementy sprzetu. Jest cos takiego?

    1. Użyj oczu: obejrzyj czy nie spuchły kondensatory na płycie głównej

    2. Jak powyższe nie pomoże a komputer ma ponad 3 lata to znajdź jakiś
    serwis w którym sprawdzą ci zasilacz.

  • 3. Data: 2014-03-05 16:01:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Mar 2014 12:38:20 GMT, jureq napisał(a):

    > 1. Użyj oczu: obejrzyj czy nie spuchły kondensatory na płycie głównej

    Wygladaja normalnie.

    > 2. Jak powyższe nie pomoże a komputer ma ponad 3 lata to znajdź jakiś
    > serwis w którym sprawdzą ci zasilacz.

    I nie byloby zadnych objawow walnietego zasilacza poza sporadycznie
    wywalajacym sie softem?

    Sprawdzilem napiecia jakims narzedziem, byky OK...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2014-03-05 17:31:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-05 16:01, Maciek pisze:

    > Wygladaja normalnie.

    Od dołu też? Kondensatory nie zawsze puchną tylko od góry

    > I nie byloby zadnych objawow walnietego zasilacza poza sporadycznie
    > wywalajacym sie softem?
    >
    > Sprawdzilem napiecia jakims narzedziem, byky OK...

    Jakim narzędziem (multimetrem cyfrowym za dolara?) i czy pod obciążeniem?

  • 5. Data: 2014-03-05 17:49:52
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Maciek* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >dozoru? Najlepszy bylby jakis sprawdzony w boju kombajn, ktory skontroluje
    >wszystkie elementy sprzetu. Jest cos takiego?

    Tu akurat przyczyna moze byc wlasnie antyvirus. Sprzetowa usterke bym raczej
    wykluczal.

  • 6. Data: 2014-03-05 17:53:17
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Mar 2014 09:38:55 +0100, Maciek napisał(a):

    > Moj komputer zaczal sie ostatnio wyglupiac. Niektore aplikacje nagle
    > zostaja wylaczone - bez komunikatu bledu czy sladu w logach.

    IMO jeśli komp nie wiesza się i nie resetuje a problem dotyczy tylko
    niespodziewanego zamykania niektórych aplikacji to wskazuje nie na problem
    techniczny (hardwerowy) tylko na problem z OS-em. Ciekawe jakie to
    aplikacje i jaki system :)
    Na upartego można by przypisać wypadanie aplikacji narastaniem błędów w
    zapisie na dysku ale zapewne dysk sprawdziłeś dogłębnie?
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2014-03-05 19:05:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Mar 2014 17:53:17 +0100, Jacek napisał(a):

    > Ciekawe jakie to
    > aplikacje i jaki system :)

    Opera, TheBat i 40tude Dialog, win xp sp3 home.

    > Na upartego można by przypisać wypadanie aplikacji narastaniem błędów w
    > zapisie na dysku ale zapewne dysk sprawdziłeś dogłębnie?

    Nie wiem czy doglebnie, ale sprawdzilem go CheckDrivem. Chetnie sprawdze
    czyms lepszym, jesli polecisz.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 8. Data: 2014-03-05 19:05:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 17:31:31 +0100, BQB napisał(a):

    > Jakim narzędziem

    software'owym...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 9. Data: 2014-03-05 19:14:03
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-05 19:05, Maciek pisze:

    > software'owym...

    Pożytek z tego mniejwięcej taki, jak z aplikacji na telefon "test
    ciążowy online" ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2014-03-05 19:29:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 19:14:03 +0100, BartekK napisał(a):

    (...)

    OK :)

    No to NIE sprawdzilem napiec...

    --