  • 1. Data: 2010-06-05 19:20:54
    Temat: Komórka jako zestaw słuchawkowy komputera
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Jak zrobić aby komórka (Nokia 6730) działała jako urządzenie do
    rozmawiania np przez skype czy inny voip. Ogólnie aby robiła jako
    głośnik i mikrofon w komputerze.

    Dzięki..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-06-06 07:04:28
    Temat: Re: Komórka jako zestaw słuchawkowy komputera
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 21:20:54 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak zrobić aby komórka (Nokia 6730) działała jako urządzenie do
    > rozmawiania np przez skype czy inny voip. Ogólnie aby robiła jako

    Połączenie BT z kompem?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Mueller wiedział, że Rosjanie, zamieszawszy cukier, zostawiają łyżkę w
    szklance z herbatą. Chcąc sprawdzić Stirlitza, zaprosił go na herbatę.
    Stirlitz wsypał cukier do szklanki, zamieszał, wyjął łyżeczkę, położył ją
    na
    spodeczku, po czym pokazał Muellerowi język.

  • 3. Data: 2010-06-06 10:01:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 09:04, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > Połączenie BT z kompem?

    Tylko co dalej. Mam sparowaną komórkę z kompem, w kartę mogę zajrzeć, PC
    Suite chodzi. A jak zrobić aby pełniła funkcję karty dźwiękowej?

    W sumie to też mam jeszcze jedną niejasność, bo po podłączeniu komórki
    Windows wykrywa mi urządzenie, instaluje sterowniki ale wykrywa wykrywa
    jeszcze 5 pozycji "Zewnętrzne urządzenie Bluetooth" i do tego juz nie
    potrafi znależź driverów. Co to jest? Tak to wygląda
    http://img2.pict.com/38/79/97/3615189/0/przechwytywa
    nie.jpg

  • 4. Data: 2010-06-06 10:10:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 12:01:31 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Tylko co dalej. Mam sparowaną komórkę z kompem, w kartę mogę zajrzeć, PC
    > Suite chodzi. A jak zrobić aby pełniła funkcję karty dźwiękowej?

    Napisać od nowa firmware telefonu dokładając mu stosowne funkcje. W
    niektórych przypadkach wystarczy tylko napisać software a nie firmware.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-06-06 10:23:06
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 12:10, Waldek Godel pisze:

    > Napisać od nowa firmware telefonu dokładając mu stosowne funkcje. W
    > niektórych przypadkach wystarczy tylko napisać software a nie firmware.

    W przypadku słuchawek bluetooth to chyba nie ma problemu (nie
    sprawdzałem). Czyli co, nie da się?

    A to, aby komórka pełniła funkcję karty dźwiękowej, to jedyny sposób aby
    wykorzystać ją jako głośniczek i mikrofon w Windowsie? Bo może da się
    inaczej jakoś?

  • 6. Data: 2010-06-06 10:26:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 12:23:06 +0200, Piotr M napisał(a):

    > W przypadku słuchawek bluetooth to chyba nie ma problemu (nie
    > sprawdzałem). Czyli co, nie da się?

    z czym nie ma problemu? Z wysyłaniem dźwięku OD słuchawki bluetooth do
    telefonu i odbiorze dźwięku z mikrofonu telefonu do słuchawki? serio?

    > A to, aby komórka pełniła funkcję karty dźwiękowej, to jedyny sposób aby
    > wykorzystać ją jako głośniczek i mikrofon w Windowsie? Bo może da się
    > inaczej jakoś?

    da się w dowolny sposób jaki wymyślisz i zaimplementujesz to w
    oprogramowaniu telefonu. Lub oprogramowaniu uruchamianemu na telefonie w
    przypadku smartfonów.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-06-06 10:46:47
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 12:26, Waldek Godel pisze:

    > z czym nie ma problemu? Z wysyłaniem dźwięku OD słuchawki bluetooth do
    > telefonu i odbiorze dźwięku z mikrofonu telefonu do słuchawki? serio?

    Ty mi powiedz. Chociaż temat słuchawki mnie nie interesuje, ale widzę że
    ktoś tam podłączał http://forum.pclab.pl/t456383.html

    > da się w dowolny sposób jaki wymyślisz i zaimplementujesz to w
    > oprogramowaniu telefonu. Lub oprogramowaniu uruchamianemu na telefonie w
    > przypadku smartfonów.

    Liczę że może jest jakiś soft, chociaż stawiałem na zwykły jakiś
    sterownik do Windowsa i już.
    Na forum Symbianosa dałem znać, ale nikt nie odpowiedział jeszcze.

    Swoją drogą, dziwne że to nie jest prosta sprawa, bo dla mnie to
    oczywiste. Są karty dźwiękowe na USB, są telefony USB, są słuchawki z
    kartą dźwiękową (jak pamiętam), a żeby komórkę nie dało się :/

  • 8. Data: 2010-06-06 10:58:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 12:46:47 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Liczę że może jest jakiś soft, chociaż stawiałem na zwykły jakiś
    > sterownik do Windowsa i już.

    Windows akurat nic nie potrzebuje, poza oprogramowaniem Bluetooth,
    najlepiej Widcomma, bo microsoftowe nie ma profilu headset.

    > Swoją drogą, dziwne że to nie jest prosta sprawa, bo dla mnie to
    > oczywiste. Są karty dźwiękowe na USB, są telefony USB, są słuchawki z
    > kartą dźwiękową (jak pamiętam), a żeby komórkę nie dało się :/

    oczywiste jest to, że telefon wysyła dźwięk a nie odbiera. Od odbierania są
    słuchawki i zestawy głośnomówiące.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-06-06 11:11:57
    Od: peter <p...@p...com>

    Piotr M pisze:
> [...]
    >
    > Jak zrobić aby komórka (Nokia 6730) działała jako urządzenie do
    > rozmawiania np przez skype czy inny voip. Ogólnie aby robiła jako

    jest taki chytry programik
    http://www.mobiola.com/mobiola-headset
    na n95 dzialalo nie wiedziec czemu tylko przez wifi

  • 10. Data: 2010-06-06 11:18:01
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    > Jak zrobić aby komórka (Nokia 6730) działała jako urządzenie do
    > rozmawiania np przez skype czy inny voip. Ogólnie aby robiła jako głośnik
    > i mikrofon w komputerze.

    Taką rolę spełnia aplikacja Mobiola Headset
    firmy Mobiola .
    http://www.mobiola.com/