  • 1. Data: 2009-07-30 11:49:34
    Temat: Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstąpienia od umowy?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Art.7 ust.1 "USTAWY z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny" (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 z późn. zm.) daje konsumentowi
    prawo do odstąpieniu w przeciągu 10 dni od umowy zawartej na odległość.
    Operator Cyfra+ wprowadza swoich klientów w błąd twierdząc, że w/w
    ustawa zawieranych przez niego umów nie dotyczy i odmawia im tego prawa.
    W związku z powyższym, poszukuję kontaktu z osobami, którym operator
    Cyfra+ odmówił prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-07-30 12:44:29
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > W związku z powyższym, poszukuję kontaktu z osobami, którym operator
    > Cyfra+ odmówił prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

  • 3. Data: 2009-07-30 12:58:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:44:29 +0200, crazy napisał(a):

    > Napisz dokładniej co Ci na wątrobie leży.

    Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-07-30 13:10:20
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W związku z powyższym, poszukuję kontaktu z osobami, którym operator
    > Cyfra+ odmówił prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    Nie miał prawa odmówić... o co tu się spierać?

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-07-30 14:22:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 15:10:20 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Nie miał prawa odmówić...

    Właśnie oto chodzi!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-07-30 15:04:41
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Chris wrote:

    > Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

    Nie, nie napisałeś. Jaki "produkt niebezpieczny"? Pokaleczyłeś się plusem z
    "Cyfry +"?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-07-30 15:34:52
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Napisałem:
[...]

    Czy to nie jest wystarczająco jasne?
    Czego w powyższym nie rozumiesz?

    > Jaki "produkt niebezpieczny"? Pokaleczyłeś się plusem z
    > "Cyfry +"?

    To nie ja nadawałem tytuł tej ustawie.
    Jeśli nie wiesz o czym piszę, to tu jest pierwszy z brzegu link googla:
    http://www.perfumeria.pl/home/70/des/gfx/Ustawa_o_oc
    hronie_niektorych_praw_konsumentow.pdf
    A konkretnie to chodzi o Art. 7 tej ustawy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-07-30 17:14:35
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Chris pisze:

    > Przecież chyba jasno napisałem, o co mi chodzi?

    Gdzie i jak zawarłeś umowę?

  • 9. Data: 2009-07-30 17:50:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *crazy* napisał(-a):

    > Gdzie i jak zawarłeś umowę?

    Obchodzi Cię to coś? Chris szuka tych, którym C+ odmówiła rozwiązania w
    ciągu 10 dni umowy zawartej na odległość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2009-07-30 17:51:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 19:14:35 +0200, crazy napisał(a):

    > Gdzie i jak zawarłeś umowę?

    Przez telefon.

    --
    Pozdrowienia,