  • 1. Data: 2012-04-15 19:38:16
    Temat: Komunikaty z navi bez bluetootha
    Od: "Wire" <d...@s...me>

    Czołem,
    Szukam taniego patentu na możliwość słuchania w czasie jazdy na moto
    komunikatów z nawigacji. Gdyby navi miała bluetooth pewnie zbierałbym na
    n-coma... póki co jednak zamiast kupować nową szukam taniej/kablowej(?)
    alternatywy.

    Klucho
    ___________________________________
    "Nie ma takiej przeciwności, przeznaczenia, losu, które mogą zachwiać
    postanowieniem zdeterminowanej duszy".
    Ella Wheeler Wilcox

  • 2. Data: 2012-04-15 20:57:11
    Temat: Re: Komunikaty z navi bez bluetootha
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Apr 2012 19:38:16 +0200, Wire <d...@s...me> wrote:

> [...]
    > komunikatów z nawigacji. Gdyby navi miała bluetooth pewnie zbierałbym na
    > n-coma... póki co jednak zamiast kupować nową szukam taniej/kablowej(?)

    Słuchawki dokanałowe? :-)

    Ja na smartfonie z androidem mam odpaloną muzykę i nawigację, muzyka
    gra, jak nawigacja coś mówi to muzyka przestaje, nawigacja mówi "turn
    left", muzyka zaczyna grać znowu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 3. Data: 2012-04-15 22:45:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wire" <d...@s...me> napisał w wiadomości
> [...]
    > komunikatów z nawigacji. Gdyby navi miała bluetooth pewnie zbierałbym na
    > n-coma... póki co jednak zamiast kupować nową szukam taniej/kablowej(?)

    OIDP N-com ma coś takiego jak basic kit .. i ten jest kablowy.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 4. Data: 2012-04-15 22:52:17
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-04-15 19:38, Wire pisze:
    > Czołem,
    > Szukam taniego patentu na możliwość słuchania w czasie jazdy na moto
    > komunikatów z nawigacji.

    Jakakolwiek słuchawka z odpowiednim jackiem ;) ?

    Ew. bywają też transmitery BT podłączane do tegoż wyjścia

    Oczywiście o ile navi takowe wyjście posiada.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2012-04-15 23:17:42
    Od: "Wire" <d...@s...me>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości grup
    ..
    > Słuchawki dokanałowe? :-)
    Słuchawki ok, tylko wyrwie uszy w razie nagłego oddalenia sie od motocykla
    ;(

    > Ja na smartfonie z androidem mam odpaloną muzykę i nawigację, muzyka
    > gra, jak nawigacja coś mówi to muzyka przestaje, nawigacja mówi "turn
    > left", muzyka zaczyna grać znowu.
    No tak ale chcialem wyeliminowac zakup kolejnego sprzetu. Moje BBerry nie
    nadaje sie do nawigowania. Do tych spraw mam Navigona 4,3" tylko komunikatów
    głosowych właśnie mi brak.
    Klucho

  • 6. Data: 2012-04-16 00:12:19
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Apr 2012 23:17:42 +0200, Wire <d...@s...me> wrote:

    [...]
    > Słuchawki ok, tylko wyrwie uszy w razie nagłego oddalenia sie od
    > motocykla ;(

    Tylko jeżeli się użyje słuchawek z wplecionym drutem od fortepianu ;-)

    > No tak ale chcialem wyeliminowac zakup kolejnego sprzetu. Moje BBerry
    > nie nadaje sie do nawigowania.

    Ale do odtwarzania muzyki pewnie też nie bardzo ;-)

    > Do tych spraw mam Navigona 4,3" tylko komunikatów głosowych właśniemi
    > brak.

    A jaki to ma system operacyjny? Pewnie Windows, powinno dać radę
    odblokować, to można sobie wgrać jakieś MP3 ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 7. Data: 2012-04-16 07:24:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-15 23:17, Wire pisze:

    > Słuchawki ok, tylko wyrwie uszy w razie nagłego oddalenia sie od
    > motocykla ;(

    Nie wyrwie, zwykle sluchawki dokanalowe maja przewody jak ludzki wlos,
    te lepsze jak konski ;)

    pozdr
    newrom
    --