  • 1. Data: 2012-04-15 19:42:57
    Temat: warszawa - jazda doszkalająca Honda CBF125
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Jak juz pisałem zastanawiam się nad zakupem CBF125. Niestety dealerzy nie
    mają nic do jazd testowych a kupowac w ciemno nie chcę. Wpadłem na pomysł,
    że moze do jakiejś szkoły jazdy pojść i wykupić godzinę jazdy doszkalającej
    i pośmigać po mieście?

    Polecacie jakąś szkołę tak aby puścili mnie na miasto bez balastu z tyłu?

    Ile to może kosztowac za godzinę?

  • 2. Data: 2012-04-15 20:32:56
    Temat: Re: warszawa - jazda doszkalaj?ca Honda CBF125
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-04-15 19:42, Arbiter wrote:
    > Ile to mo?e kosztowac za godzine?

    Pierwsze lepsze wyguglane:
    - godzina zegarowa indywidualnie na Bemowie: 60 zł na motocyklu klienta,
    70 zł na motocyklu szkoły.

    Cena 1 godziny doszkalania motocyklem
    Jazdy na motocyklu Yamaha YBR250. 45 zł

    Jazdy doszkalające (Yamaha YBR 250)
    plac manewrowy A 0 1 50

    Jazdy doszkalające:
    jazda po mieście - 60 zł/godzina

    jazdy doszkalające - kategoria A/A1 (miasto) - 1 godzina 60 zł

    Śmiało! Tylko najpierw wyszukaj takie, które mają CBF - bo widzę, że to
    raczej bywają YBR...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2012-04-19 11:56:07
    Temat: Re: warszawa - jazda doszkalająca Honda CBF125
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > Polecacie jakąś szkołę tak aby puścili mnie na miasto bez balastu z tyłu?

    Zadzwoń do ProMotora, pogadaj, tam chyba mają 125-ki właśnie CBF.

    > Ile to może kosztowac za godzinę?

    Parę lat temu 50, teraz pewnie podobnie.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++