  • 71. Data: 2024-01-23 07:59:24
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Na to wygląda. Ciekawi mnie tylko co się w zasadzie stało, bo kanały nie
    > odwracają się ot tak, same z siebie. Mikrofonów pewnie odwrotnie nie
    > podłączyli. Jakiś przełącznik do zamiany fazy im się kliknął? Masa
    > rozpięła? No i nikt inny tego nie zauważył? Przecież nawet w stereo brzmi
    > to charakterystycznie, dźwiękowiec powinien od razu skojarzyć.

    Newag sprzętu audio nie produkuje?

    Robert

  • 72. Data: 2024-01-23 10:02:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jan 2024 19:57:04 +0100, Mirek wrote:

    > A czemu ma się nie przychylić do świadków z Dragon?
    > Mają zgrane komisyjnie oprogramowanie przed i po wizycie w Newag.

    "komisyjnie", ale cała komisja z Dragona :-)
    I opłacona przez kolej, tacy to świadkowie :-)

    Ale komuś musi sąd uwierzyc.

    J.

  • 73. Data: 2024-01-23 10:12:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 07:57:42 +0100, Marek wrote:

    > Rotlf....dźwiękowiec. Syn wuja-brata-konia zatrudniony po
    > znajomości. Jak zwykle banda ignorantów a nie profesjonalistów.

    Mikrofon ma pani jeden - a nagranie rzekomo z Sejmu.
    Nowe, wiec nowa obsługa, teraz przecież "fachowa" :-P

    Tylko ciekawe - w Sejmie cos pomylili, czy przy przesłaniu do YT?

    Aaaa ... widzę jeden mikrofon, ale kto wie co filmujący nagrywa - z
    sejmowej instalacji, czy z mikrofonów kamery ... kamera.

    J.

  • 74. Data: 2024-01-23 10:25:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 10:02, J.F pisze:

    > "komisyjnie", ale cała komisja z Dragona :-)
    > I opłacona przez kolej, tacy to świadkowie :-)

    Nie wiem czy słuchałeś całego, ale robili co mogli, aby uwiarygodnić
    swoje działania. Ktoś z Deloitte, komornika wzięli, bo czas gonił a
    notariusza nie mieli gdy robili sumy kontrolne.

    > Ale komuś musi sąd uwierzyc.

    Może nikomu nie uwierzyć i umorzyć. :)

    Robert

  • 75. Data: 2024-01-23 10:49:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 10:25:35 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Nie wiem czy słuchałeś całego, ale robili co mogli, aby uwiarygodnić
    > swoje działania. Ktoś z Deloitte, komornika wzięli, bo czas gonił a
    > notariusza nie mieli gdy robili sumy kontrolne.

    A to tego nie słyszałem, ale co tam komornik może wiedziec o zgrywaniu
    oprogramowania.. łatwo go oszukać, szczególnie jak się jest hackerem
    :-)

    J.

  • 76. Data: 2024-01-23 10:55:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy słuchałeś całego, ale robili co mogli, aby uwiarygodnić
    > swoje działania. Ktoś z Deloitte, komornika wzięli, bo czas gonił a
    > notariusza nie mieli gdy robili sumy kontrolne.

    Aaa
    https://youtu.be/KoGpr_LhAKc?t=2916

    i tu Newag mowi, ze Deloitte sie odciął od Dragona ... i za chwile
    Dragon mowi, ze ma podpisany protokół.

    > Może nikomu nie uwierzyć i umorzyć. :)

    Czyli uwierzy jednej ze stron, która miałaby zapłacic odszkodowanie.

    J.

  • 77. Data: 2024-01-23 11:20:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 10:55, J.F pisze:

    > Aaa
    > https://youtu.be/KoGpr_LhAKc?t=2916
    >
    > i tu Newag mowi, ze Deloitte sie odciął od Dragona ... i za chwile
    > Dragon mowi, ze ma podpisany protokół.

    Protokółu nie podpisywał SD.
    https://www.youtube.com/live/KoGpr_LhAKc?si=iWUdSpSB
    ZHra9MOj&t=6358

    A tak poza tematem, dlaczego przed prezentacją wiedziałem kto jest z
    Sector Dragon? :)
    Ich mecenas mnie trochę zmylił.

    Robert

  • 78. Data: 2024-01-23 12:28:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Jan 2024 10:12:49 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mikrofon ma pani jeden - a nagranie rzekomo z Sejmu.
    > Nowe, wiec nowa obsługa, teraz przecież "fachowa" :-P

    U ciebie na telefonie też "nie gra"? Ciekawe że na tablecie odtwarza
    ok...

    --
    Marek

  • 79. Data: 2024-01-23 12:56:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 12:28, Marek pisze:

    > U ciebie na telefonie też "nie gra"? Ciekawe że na tablecie odtwarza ok...

    Może tablet ma dwa kanały? Bo na telefonie w słuchawkach słychać a przez
    głośniczek nie.

    Robert

  • 80. Data: 2024-01-23 14:12:44
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.01.2024 o 10:12, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Aaaa ... widzę jeden mikrofon, ale kto wie co filmujący nagrywa - z
    > sejmowej instalacji, czy z mikrofonów kamery ... kamera.

    Ale zauważyliście, że nagranie jest na koncie pani poseł a nie sejmu?

    --
    SW3