  • 1. Data: 2012-02-02 12:29:42
    Temat: Koniec Polsatu Futbol
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój
    trudny żywot Polsat Futbol :-).

    Robert J

  • 2. Data: 2012-02-02 13:04:16
    Temat: Re: Koniec Polsatu Futbol
    Od: "fluffy" <a...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój trudny żywot
    > Polsat Futbol :-).

    Tego i tak sie nie dalo ogladac.
    Zupa pixeli.
    Bitrate kanalow sportowych powinien byc
    minimum na poziomie Polsatu Sport lub Polsatu Sport Extra.
    To samo jest z TVP Sport nadawanego z Cyfrowego Polsatu.
    Lepiej wyglada rownolegle nadawany mecz na TVP1 lub TVP2.

    fluffy

  • 3. Data: 2012-02-02 13:27:35
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Nie wiem czy to kogoś zmartwi, ale 31 maja br. kończy swój trudny żywot
    > Polsat Futbol :-).

    ale ma być za to Polsat Sport Extra HD

    "Grupa Polsat wkrótce uruchomi kolejny kanał sportowy w jakości HD, Polsat
    Sport Extra HD i tym samym wzmocni swoją ofertę sportową. Nowa stacja
    wkrótce pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu i wejdzie w skład pakietu
    Sport HD. Natomiast w maju 2012 roku swój krótki żywot zakończy piłkarski
    kanał Polsat Futbol."

    link http://cyfrowypolsat.cba.pl/news.php

    Arek.

  • 4. Data: 2012-02-02 14:28:24
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > "Grupa Polsat wkrótce uruchomi kolejny kanał sportowy w
    > jakości HD, Polsat Sport Extra HD

    Kurde, akurat Polsaty Sport są w tak dobrej jakości, że MZ
    nie potrzeba nawet HD ;-).

  • 5. Data: 2012-02-02 15:30:09
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-02-02 14:04, fluffy pisze:

    > Tego i tak sie nie dalo ogladac.
    > Zupa pixeli.
    > Bitrate kanalow sportowych powinien byc
    > minimum na poziomie Polsatu Sport lub Polsatu Sport Extra.

    Bitrate Polsatu Futbol jest podobna do Polsat Sport, ale dosył jest cienki.

    --

    Jingiel

  • 6. Data: 2012-02-02 15:49:18
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Robert_J wrote:

    > Kurde, akurat Polsaty Sport są w tak dobrej jakości, że MZ nie
    > potrzeba nawet HD ;-).

    Ale jednak różnica jest spora. łapałem się na tym, że np.
    wyścigi i kwalifikacje F1 wolałem oglądać na PolsatHD niż
    na PSE. Szkoda, że nie ma już treningów w HD. No ale skoro
    będzie PolsatSport Extra HD, to wrócą tam z pewnością.
    Poza tym to bardzo dobra wiadomość. PSE to jeden z moich ulubionych
    kanałów, a jak ma być jeszcze w HD, to po prostu gra melodia.

    P.