  • 1. Data: 2012-02-01 16:48:28
    Temat: C.Polsat -nie odbiera TVN HD
    Od: "Ada" <X...@o...pl>

    Na C.P. od ok. 2 tyg.i nie ma TVN HD, nawet TVN HD+1 (do dziś) odbierałam, z
    niczym nie było problemu (sygnał ok. 70%) , a na TVN HD 0% sygnału? Od dziś
    TVN HD+1 odszedł, więc temat stał się dla mnie ważny. Antena ustawiona
    ponownie, jest OK, czy uszk. konwerter? Bo dziwny zbieg okoliczności, nie ma
    również Religii TV, która ma tę samą częstotliwość 11508 MHz. Proszę o
    pomoc :)

  • 2. Data: 2012-02-02 08:07:31
    Temat: Re: C.Polsat -nie odbiera TVN HD
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-02-01 17:48, Ada pisze:
> [...]
    > Antena ustawiona ponownie, jest OK, czy uszk. konwerter? Bo dziwny zbieg
    > okoliczności, nie ma również Religii TV, która ma tę samą częstotliwość

    tvn HD+1 przestał w ogóle nadawać. Trąbili o tym od dawna. Cięcia kosztów.

    --
    Jingiel

  • 3. Data: 2012-02-02 08:18:31
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > tvn HD+1 przestał w ogóle nadawać. Trąbili o tym od dawna.
    > Cięcia kosztów.

    A Ty przeczytałeś dokładnie posta, na którego odpowiadasz?
    ;-):
    "Od dziś TVN HD+1 odszedł"
    a pytanie było:
    "Na C.P. od ok. 2 tyg.i nie ma TVN HD"
    ;-)

  • 4. Data: 2012-02-02 15:34:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-02-02 09:18, Robert_J pisze:

    > A Ty przeczytałeś dokładnie posta, na którego odpowiadasz? ;-):
    > "Od dziś TVN HD+1 odszedł"
    > a pytanie było:
    > "Na C.P. od ok. 2 tyg.i nie ma TVN HD"
    > ;-)

    Przeczytałem, ale ten post jest tak chaotycznie napisany. Inne programy
    odbierają? Z różnych polaryzacji? Transponder przeskanowany na nowo?
    Lista uaktualniona? Jaki odbiornik? Wróżek tu nie ma.

    --

    Jingiel

  • 5. Data: 2012-02-02 19:19:35
    Od: "Ada" <X...@o...pl>

> [...]
    > odbierają? Z różnych polaryzacji? Transponder przeskanowany na nowo? Lista
    > uaktualniona? Jaki odbiornik? Wróżek tu nie ma.

    Any problems? Poetką nie jestem ;P
    Napisane, że tylko te 2 programy nie odbierają, i są one na cz. 11508 MHz.
    (TVN HD i Religia TV) -przypadek?
    Tak, inne z różnej polaryzacji odbierają, transponder przeskanowany, lista
    aktualna, dekoder Samsung DSB-H370, proszę o radę :)
    Co jeszcze podać?

  • 6. Data: 2012-02-02 20:49:39
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    ngiel

> [...]
    > Tak, inne z różnej polaryzacji odbierają, transponder przeskanowany,
    > lista aktualna, dekoder Samsung DSB-H370, proszę o radę :)

    No to może jeszcze powrót do ustawień fabrycznych i ponowne skanowanie.
    Ewentualnie przekręcanie konwertera w uchwycie, ale powiem, że pogoda
    nieszczególna na takie operacje.

    --

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-02-02 20:57:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > Tak, inne z różnej polaryzacji odbierają, transponder przeskanowany,
    > lista aktualna, dekoder Samsung DSB-H370, proszę o radę :)

    Ten transponder jest trochę słąbszy, więc potrzebuje dokładniejszego
    ustawienia anteny.

    --

    Jingiel