  • 1. Data: 2012-02-01 07:39:46
    Temat: Reklama oszutwo
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dlaczego paski dr. lewnina nie emituja tylko w TV Trwam? Przecież to takie
    brednie że tylko tam sie nadają. Abu naciągac biednych ludzi..

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-02-01 07:41:58
    Temat: Re: Reklama oszutwo
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01.02.2012 o 08:39 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > Dlaczego paski dr. lewnina nie emituja tylko w TV Trwam? Przecież to
    > takie brednie że tylko tam sie nadają. Abu naciągac biednych ludzi..

    Jak nikt nie zrobi z tym porządku sam to zrobię po swojemu

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-02-01 07:54:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Czy ktoś na te skurwysyństwo może prawnie postawić kreskę? Nie! Dlatego tu
    piszę. Zwykły obywatel...

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-02-01 08:45:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-01 08:54, *Piotr M* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Czy ktoś na te skurwysyństwo może prawnie postawić kreskę? Nie! Dlatego
    > tu piszę. Zwykły obywatel...

    Piłeś - nie pisz (zwłaszcza rano)!

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-02-01 09:28:43
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > Dlaczego paski dr. lewnina nie emituja tylko w TV Trwam?

    Bo TRWAM reprezentuje pewna kulturę i uczciwość. Natomiast cała reszta
    najemników dba wyłącznie o szmal. I dlatego te brednie nadają.

    > Przecież to takie brednie że tylko tam sie nadają. Abu naciągac biednych
    ludzi..

    Pokaż mi reklamę, która nie jest oszustwem.

    Remek

  • 6. Data: 2012-02-01 09:37:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01.02.2012 o 09:45 Mirek Ptak <n...@n...pl>
    napisał(a):

    > Dnia 2012-02-01 08:54, *Piotr M* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >>
    > Piłeś - nie pisz (zwłaszcza rano)!

    Racja Racja.
    Kuźwa, skąd wiedziałeś..

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 7. Data: 2012-02-01 12:37:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-02-2012 10:28, Remek pisze:

> [...]
    > najemników dba wyłącznie o szmal. I dlatego te brednie nadają.

    > ludzi..
    >
    > Pokaż mi reklamę, która nie jest oszustwem.

    plastry na stopy ;]

  • 8. Data: 2012-02-01 13:21:16
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 1 Feb 2012 10:28:43 +0100, "Remek" <n...@g...com> wrote:

    >Bo TRWAM reprezentuje pewna kulturę i uczciwość. Natomiast cała reszta
    >najemników dba wyłącznie o szmal.

    Dobre.

    --
    Maciej Bójko

  • 9. Data: 2012-02-01 13:46:37
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    ja reklam nie oglądam ale to nie jest uniknione i nieraz jakąś debilną
    reklamę zobaczę
    mistrzostwo świata to chyba robi reklama Calgon-u ,facio pokazuje bebechy
    pralki ufajdane jakimś badziewiem gdzie części te nie mają styczności z wodą
    :)
    była ta reklama prawidłowa jak pokazywał zafajdaną grzałkę ale co tam trzeba
    było zmienić żeby ktoś zainkasował kasiorę

    Arek.

  • 10. Data: 2012-02-01 21:22:00
    Od: "Frutka" <e...@n...pl>

    "Arek." napisał w wiadomości grup

> [...]
    była ta reklama prawidłowa jak pokazywał zafajdaną grzałkę ale co tam trzeba
    było zmienić żeby ktoś zainkasował kasiorę

    Mylisz sie - to krzyzak wewnetrznego bebna i kapie sie w wodzie.
    A jak sie stosuje proszki z zeolitami krystalizujacymi w plytkach - jak np.
    Persil to tak to wyglada...