  • 1. Data: 2020-03-06 15:00:34
    Temat: Koniec ery automatów telefonicznych dostępnych publicznie w Polsce
    Od: k...@g...com

    Cześć.
    Być może część z Was wiedziała o dwóch automatach telefonicznych na monety
    znajdujących się w Sokołowie Podlaskim, jeden przy ul. Pięknej, drugi przy ul.
    Wolności. Jak widać moje maile z pytaniami do Telefonów Podlaskich, gdzie jeszcze
    obsługują automaty, przyniosły jednak jakiś efekt. Nie pozytywny - wręcz przeciwnie.
    Jakiś czas temu wyłączony został automat przy ul. Pięknej, kilkanaście dni później -
    automat przy ul. Wolności nie dawał znaku życia. Myślę, że możemy jednoznacznie
    stwierdzić, że era automatów telefonicznych w Polsce dobiegła końca. Można je teraz
    znaleźć jedynie w zakładach karnych. Jeśli mielibyśmy do czynienia z monopolistą,
    jakim jest Orange, utrzymującym automaty obsługujące walutę, koszty byłyby zupełnie
    inne. Tu jednak możemy spotkać się z słusznym wnioskiem, że mniejszym firmom nie
    opłaca się automatów utrzymywać. Wiadomo, że gładzeniem po główce monopolisty
    automatów nie postawimy, ale 'cięższych' kroków przedsięwziąć się nie da, jedyną
    opcją jest tu w sumie odgórny nakaz. Prawo obowiązujące w latach 2006-2011 można by
    było poddać drastycznej modyfikacji, żeby na gminę przypadał chociaż jeden automat.
    Jeśli automatów będzie za mało, zyski będą małe i nie będą rywalizować ze stratami.
    Jeśli będzie za dużo, to efekt będzie podobny. Jednak na razie liczba automatów
    wynosi 0 i nie zanosi się na jakąkolwiek zmianę.

  • 2. Data: 2020-03-06 18:53:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.03.2020 o 15:00, k...@g...com pisze:
> [...]
    Jeśli będzie za dużo, to efekt będzie podobny. Jednak na razie liczba automatów
    wynosi 0 i nie zanosi się na jakąkolwiek zmianę.

    Ty tak na poważnie?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2020-03-06 19:47:54
    Od: RHTLL Productions <k...@g...com>

    Tak, oba numery zgłaszają "nie ma takiego numeru".

  • 4. Data: 2020-03-06 21:09:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.03.2020 o 19:47, RHTLL Productions pisze:
    > Tak, oba numery zgłaszają "nie ma takiego numeru".

    Ty tak na poważnie? Po diabła się tym przejmujesz, do czego ci potrzebne
    te automaty?

    --
    Czarek