  • 1. Data: 2020-01-22 00:25:23
    Temat: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: k...@g...com

    https://secure.avaaz.org/pl/community_petitions/oran
    ge_polska_sa__postawcie_automaty_telefoniczne_na_pol
    skich_ulicach/details
    Zapraszam do zagłosowania i dziękuję :)

  • 2. Data: 2020-01-22 21:46:07
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2020 o 00:25, k...@g...com pisze:
    > https://secure.avaaz.org/pl/community_petitions/oran
    ge_polska_sa__postawcie_automaty_telefoniczne_na_pol
    skich_ulicach/details
    > Zapraszam do zagłosowania i dziękuję :)

    Mógłbyś uzasadnić sens przywracania automatów telefonicznych?

  • 3. Data: 2020-01-22 22:57:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > https://secure.avaaz.org/pl/community_petitions/oran
    ge_polska_sa__postawcie_automaty_telefoniczne_na_pol

    Po co tak idiotyczne formatowanie tekstu na tej stronie? Przerwałem
    czytanie po około 30 liniach.

    Załóż może fundacje, która będzie utrzymywała te budki bo żaden z
    operatoró jeśli nie jest do tego zmuszony prawem nie będzie chciał
    dokładać do interesu.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2020-01-22 23:04:02
    Od: k...@g...com

    @nadir Proszę zrozumieć dokładnie treść petycji.
    @Czarek No właśnie powinno to prawo istnieć, ale zmodyfikowane.

  • 5. Data: 2020-01-22 23:07:50
    Od: k...@g...com

    Dokładnie wyjaśniłem, jaki tpsa popełniła błąd, więc teraz możnaby sprawdzić, jak
    budki się przyswoją. I można mówić, że nikt nie będzie korzystał - jeśli ktoś
    spróbuje takiego testu, zobaczymy.

  • 6. Data: 2020-01-22 23:33:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2020 o 23:04, k...@g...com pisze:
    > @nadir Proszę zrozumieć dokładnie treść petycji.

    Zrozumieć dokładnie, to znaczy zgodzić się z Twoim punktem widzenia?
    No to się nie zgadzam.

    A teraz proszę dokładnie uzasadnić sens automatów i budek w obecnych
    czasach. TU, na grupie. Bo za miesiąc, rok petycja zniknie i link nie
    będzie działał.

  • 7. Data: 2020-01-22 23:39:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2020 o 23:07, k...@g...com pisze:
    > Dokładnie wyjaśniłem, jaki tpsa popełniła błąd, więc teraz możnaby
    > sprawdzić, jak budki się przyswoją.

    "Zaraz" będzie 20 lat jak nie ma już TP S.A.
    Więc ani tpsa, ani błąd.

    > I można mówić, że nikt nie będzie
    > korzystał - jeśli ktoś spróbuje takiego testu, zobaczymy.

    Ależ jakiż problem? Sfinansuj budowę/odbudowę automatów i zobaczymy.

  • 8. Data: 2020-01-22 23:42:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.01.2020 o 23:04, k...@g...com pisze:
    > @nadir Proszę zrozumieć dokładnie treść petycji.

    W obecnej formie nie mam zamiaru jej czytać bo cholernie niewygodnie się
    czyta. Noże zrobisz jedno słowo w jednej linijce?

    > @Czarek No właśnie powinno to prawo istnieć, ale zmodyfikowane.

    Taaa... napisałem wcześniej - załóż fundację, może zbierzesz kasę na coś
    co w obecnych czasach przydatne być może dla pojedyńych osób.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2020-01-23 01:43:05
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-01-22 o 23:07, k...@g...com pisze:
    > Dokładnie wyjaśniłem, jaki tpsa popełniła błąd, więc teraz możnaby sprawdzić, jak
    budki się przyswoją. I można mówić, że nikt nie będzie korzystał - jeśli ktoś
    spróbuje takiego testu, zobaczymy.

    Ja (jako "ja") jestem bardzo za budkami. Ale budek nie będzie, sorry.
    Operator telekomunikacyjny to nie Matka Teresa z Kalkuty.

    Co do korzystania z nich:

    https://expressbydgoski.pl/zegnamy-ostatnie-budki-te
    lefoniczne-pamietacie-je/ar/c3-10798148

    Cytat (artykuł z roku 2016):
    Przyczyną tej decyzji jest fakt, że z budek w tej chwili mało kto
    korzysta. Jabczński podaje przykład: - Na Światowe Dni Młodzieży w
    Krakowie, na prośbę organizatorów, zainstalowaliśmy na Błoniach 12
    automatów telefonicznych na monety - złotówki i euro. Pielgrzymi
    wykonali z nich... 125 rozmów. W tym samy czasie tylko w sieci Orange
    mieliśmy 7,4 mln minut rozmów komórkowych i 31,145 mln wysłanych SMS -
    wyjaśnia.

    --
    P.
    (e-mail w nagłówku nieaktualny, przynajmniej chwilowo).

  • 10. Data: 2020-01-23 11:10:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    k...@g...com wrote:

    > https://secure.avaaz.org/pl/community_petitions/oran
    ge_polska_sa__postawcie_automaty_telefoniczne_na_pol
    skich_ulicach/details
    > Zapraszam do zagłosowania i dziękuję :)

    Nie widzę w dzisiejszych czasach realizacji tego pomysłu. Mamy ustawę
    antyterrorystyczną, która wymaga rejestracji kart SIM. Jeśli ktoś z
    takiego automatu powiadomi o podłożonej bombie to jak go znajdziesz?
    Monitoring (czyli dodatkowy koszt)? Jakby automat był na karty płatnicze,
    to jeszcze, ale na monety?

    Wiem, że "kiedyś działało", ale czasy się zmieniły. Wiem, że w innych
    krajach działa, ale nie wiem, jak oni mają to zrobione. Bardzo wątpię,
    żeby dziś pozwolono komukolwiek być anonimowym.

    Domyślam się, że jedynymi osobami, które korzystałyby z takich automatów,
    byłyby osoby, które z jakiegoś powodu nie chcą być namierzone przez różne
    służby. Czyli niekoniecznie w interesie społecznym.

    Zupełnie osobna sprawa to to, że operator nie będzie dokładał do interesu.
    Jakby mu się automaty opłacały, to by postawił automaty. Tam nie pracują
    idioci, myślę że telekomy dobrze przeanalizowały pod względem opłacalności
    automaty, także te na monety (które trzeba opróżniać, które ktoś może
    ukraść, itd.) a nie na karty telefoniczne.

    Jeśli chcesz zmienić prawo, żeby telekomy miały obowiązek stawiania budek
    telefonicznych nawet, jeśli te budki generują straty, to jak myślisz, kto
    za to zapłaci? Przecież nie rząd. Każdy zapłaci -- podwyżką w abonamentach
    i kosztach połączeń.