  • 11. Data: 2023-12-22 00:26:58
    Temat: Re: Koniec grup dyskusyjnych - koniec pewnej epoki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytający <r...@p...fm> wrote:

    > Korzystając z pme, znalazłem moją pierwszą pracę po studiach (2001 rok).

    U mnie trochę później, 2005 rok, alt.pl.comp.os.hacking :) Praca sama mnie
    tam znalazła. Sześć lat tam przepracowałem, potem poszedłem inną drogą.

    > Do korzystania z pme wykorzystuję przeglądarkę, ponieważ do czytania pme
    > mogę korzystać z kilku komputerów.

    Primo, zobacz tu: https://news.novabbs.org/aus+uk/

    Tu nie ma polskich grup, ale jeśli będzie potrzeba, to myślę, że admin
    tego przybytku nie miałby nic przeciwko, żeby kilka dodać. Pisuje na inne
    grupy dotyczące samego Usenetu, sympatyczny facet. Mogę spytać, jeśli
    chcesz.

    Secundo, jeśli Linux i praca z terminala tekstowego nie jest ci straszna,
    to polecam konto shellowe, a na nim klienta newsów. Mam tak w zasadzie od
    zawsze, do tego odpalone inne programy (klient poczty, IRCa, ekg do
    Gadu-Gadu, choć to już tylko z sentymentu). Loguję się skąd chcę i mam
    dostęp do tego samego, stale odpalonego programu.

    > Niestety takie czasy, gdzie popularność zdobywają fejsbuki, tiktoki itp.
    > a młodzież ma problem z korzystania z tak podstawowych narzędzi jak Word
    > czy Excel.

    Pokaż im dyskietkę to powiedzą, że ikonę zapisu w 3D wydrukowałeś :)

    --
    Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
    - Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja

  • 12. Data: 2023-12-24 13:25:15
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> [...]
    > tego przybytku nie miałby nic przeciwko, żeby kilka dodać. Pisuje na inne
    > grupy dotyczące samego Usenetu, sympatyczny facet. Mogę spytać, jeśli

    Odpowiem sam sobie. On to teraz i tak przerabia. Napomknąłem tu:

    http://news.chmurka.net/mid.php?mid=um8q9n$ani$1$arn
    old%40news.chmurka.net

    Zobaczymy, może doda.

    --
    - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

  • 13. Data: 2023-12-24 19:16:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday 24 December 2023 at 13:32:39 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    >
    > --
    > - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    > - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

    Może doda, a może nie doda, jak mu się nie zechce,
    czyli syf i cenzura
    i zero wolności,
    gdy na Usenet Google Groups grupy wybiera sam użytkownik

  • 14. Data: 2023-12-24 19:19:36
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    >
    > --
    > - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    > - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

    Nigdy nie doda polskich grup
    bo sam deklaruje, że tylko : aus+uk

    "aus+uk

    No i użytkowników jest zatrzęsienie

    Ale grupy klikalne w przeglądarce i to jest plus
    There are currently 38 users online
    Total messages: 483,537

  • 15. Data: 2023-12-24 19:34:03
    Od: a a <m...@g...com>

    > Odpowiem sam sobie. On to teraz i tak przerabia. Napomknąłem tu:
    >
    > http://news.chmurka.net/mid.php?mid=um8q9n$ani$1$arn
    old%40news.chmurka.net

    > Zobaczymy, może doda.

    poza tym serwis niszowy, bez ruchu
    i polityczny

    "
    https://news.novabbs.org/aus+uk/thread.php?group=aus
    .aviation

    Demand the establishment of the government in its rightful home at Disneyland.