  • 1. Data: 2023-06-16 11:51:24
    Temat: Konserwacja podwozia w Gdyni
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    Dzień dobry,

    Kto w Gdyni (może być Sopot) wykona solidnie konserwację podwozia?
    Kogo polecacie?

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 2. Data: 2023-06-16 22:33:10
    Temat: Re: Konserwacja podwozia w Gdyni
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6hbas$pte0$1@dont-email.me>
    user Kazik Kaz pisze tak:

    > Dzień dobry,
    >
    > Kto w Gdyni (może być Sopot) wykona solidnie konserwację podwozia?
    > Kogo polecacie?

    czy zapoznałeś się wcześniej z kanałem?

    Stacja Konserwacja

    https://www.youtube.com/@stacja.konserwacja/videos

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2023-06-17 18:56:58
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 16.06.2023 o 22:33, PiteR pisze:
    > in <news:u6hbas$pte0$1@dont-email.me>

    > czy zapoznałeś się wcześniej z kanałem?

    No i co parszywcu? Chciałeś sobie gnoju nabić kliknięcia?
    A odpowiedź na pytanie masz w d...pie.

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazik

  • 4. Data: 2023-06-17 21:53:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6kokq$1a3p1$1@dont-email.me>
    user Kazik Kaz pisze tak:

    > No i co parszywcu? Chciałeś sobie gnoju nabić kliknięcia?
    > A odpowiedź na pytanie masz w d...pie.
    >
    > Dołączam różne wyrazy,
    > Kazik

    oho ciężki przypadek

  • 5. Data: 2023-06-18 16:38:14
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 17.06.2023 o 21:53, PiteR pisze:
    > in <news:u6kokq$1a3p1$1@dont-email.me>
    > user Kazik Kaz pisze tak:
    (...)
    > oho ciężki przypadek

    Chciałeś nabić sobie parę punktów do skarbonki za kliknięcia na YT
    sprzedawczyku?

    Nienawidzę takich typów i takich zachowań.

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazek

  • 6. Data: 2023-06-18 17:07:03
    Temat: Re: [OT - nabić sobie parę punktów do skarbonki YT] Konserwacja podwozia w Gdyni
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 18.06.2023 o 16:38, Kazik Kaz pisze:

    > Chciałeś nabić sobie parę punktów do skarbonki za kliknięcia na YT

    https://invidious.baczek.me/channel/UC90D3mEMO3ZgplU
    ggHCpyVA?sort_by=newest

    Oglądanie przez serwer invidious też nabija punkty do skarbonki?

  • 7. Data: 2023-06-18 17:51:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6n4sm$1m75e$1@dont-email.me>
    user Kazik Kaz pisze tak:

    > Chciałeś nabić sobie parę punktów do skarbonki za kliknięcia na YT
    > sprzedawczyku?

    ale ty pierdolnięty jesteś i chyba o tym nie wiesz?
    aż zakładam, że jesteś trolem.

    jak ci się udało kupić samochód żeby go teraz konserwować?

    taką przerażającą sytuację sobie wyobrażam
    np kupić koło ciebie mieszkanie.

    ja tu na emigracji mam kontakt częściej z ludzmi
    niż w Polsce (bo w PL nie wysiadam z samochodu)
    i widziałem różnych zjebów ale wskoczyłeś wysoko w ranking.

    Moja koleżanka w Polsce drży jaki pojeb kupi mieszkanie
    po sąsiedzku bo zauważyła ogłoszenie.

  • 8. Data: 2023-06-19 18:51:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Jun 2023 21:33:10 +0100, w <X...@1...0.0.1>, PiteR
    <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:u6hbas$pte0$1@dont-email.me>

    > czy zapoznałeś się wcześniej z kanałem?
    >
    > Stacja Konserwacja
    >
    > https://www.youtube.com/@stacja.konserwacja/videos

    Obejrzałem jeden filmik. Po 6 min. pierdzielenia o niczym zacząłem przewijać i
    w sumie chyba nic nie straciłem. Przynudza.

  • 9. Data: 2023-06-19 23:36:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:om119ihqhpslj3e2r3oaof06o1nmci4i32@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Obejrzałem jeden filmik. Po 6 min. pierdzielenia o niczym zacząłem
    > przewijać i w sumie chyba nic nie straciłem. Przynudza.

    tak i nadbudówkę robi ale można wyłapać
    dla siebie cenne rzeczy.

    np smoła i bitexy się spłukują
    Toyota RAV4 po roku rdzewieje

  • 10. Data: 2023-06-20 20:25:44
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 18.06.2023 o 17:51, PiteR pisze:
    > ale ty pierdolnięty jesteś i chyba o tym nie wiesz?
    Znalazł się lekarz-psychiatra na forum samochodowym. Jeszcze może
    sprzedajny pajacu mi ziółka przepiszesz?

    > aż zakładam, że jesteś trolem.
    Ale diagnoza do końca niepewna, sprzedawczyk sam nie wie, czy trafił na
    trola, czy na psychcznego.

    > jak ci się udało kupić samochód żeby go teraz konserwować?
    A to tak samo, jak ci klienci tego warsztatu, który im konserwuje
    podwozia, tego, którego adres podałeś na YT.

    > taką przerażającą sytuację sobie wyobrażam
    > np kupić koło ciebie mieszkanie.
    No, szczerze mówiąc, nie miałbyś łatwego życia...

    > ja tu na emigracji mam kontakt częściej z ludzmi
    > niż w Polsce (bo w PL nie wysiadam z samochodu)
    > i widziałem różnych zjebów ale wskoczyłeś wysoko w ranking.
    Tak na dobrą sprawę, gdy tacy jak ty wyjeżdżają z Polski, to podnoszą
    krajowi tzw. współczynnik inteligencji, osłabiając tym samym Niemcy,
    Anglię, Holandię itd. Oby więcej takich wyjazdów.

    > Moja koleżanka w Polsce drży jaki pojeb kupi mieszkanie
    > po sąsiedzku bo zauważyła ogłoszenie.
    To zaproponuj psychiatrę-specjalistę np. siebie.

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazik