  • 1. Data: 2023-06-19 09:27:18
    Temat: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    https://ithardware.pl/aktualnosci/pozar_auta_elektry
    cznego_w_szwecji_splonely_3_domy-27866.html

    "W Szwecji spłonęły 3 domy przez pożar auta elektrycznego, które było
    zaparkowane w garażu. Zagrożona była pobliska stacja benzynowa."

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2023-06-19 09:37:43
    Temat: Re: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 19 Jun 2023 09:27:18 +0200, użytkownik RadosławF napisał:

    > "W Szwecji spłonęły 3 domy przez pożar auta elektrycznego, które było
    > zaparkowane w garażu. Zagrożona była pobliska stacja benzynowa."

    I co z tego? Bawisz się w małego reportera?

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-06-19 11:59:28
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.06.2023 o 09:37, Jacek pisze:

    > I co z tego? Bawisz się w małego reportera?

    Ostrzegam tych którzy wierzą w wypowiedzi fanboi elektryków.
    A potem będą zdziwieni jak elektryk sąsiada spali ich auto
    albo ich dom.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-06-19 12:03:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 11:59:28 +0200, RadosławF wrote:

    > Ostrzegam tych którzy wierzą w wypowiedzi fanboi elektryków.
    > A potem będą zdziwieni jak elektryk sąsiada spali ich auto
    > albo ich dom.

    Aczkolwiek ... a spalinowe sie nie palą?

    To ile domów najwięcej udało sie spalic autu spalinowemu w Szwecji?

    J.

  • 5. Data: 2023-06-19 12:11:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-06-2023 o 12:03, J.F pisze:

    > Aczkolwiek ... a spalinowe sie nie palą?

    Spalinowe mogą.
    Jest na to przyzwolenie wśród fanboyów nastoletnich ice...
    Po prostu to się nie liczy i tyle.

  • 6. Data: 2023-06-19 12:21:31
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 19 Jun 2023 11:59:28 +0200, użytkownik RadosławF napisał:

    > Ostrzegam tych którzy wierzą w wypowiedzi fanboi elektryków.
    > A potem będą zdziwieni jak elektryk sąsiada spali ich auto albo ich dom.

    No proszę, nie dość że mały reporter, to jeszcze mały nauczyciel. Ale
    wiesz, też byłbym zdziwiony gdyby mój elektryk spalił mi dom. W
    przeciwieństwie do sytuacji gdyby ten dom podpalił mój spaliniak :)

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2023-06-19 12:35:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.06.2023 o 12:21, Jacek pisze:

    > No proszę, nie dość że mały reporter, to jeszcze mały nauczyciel. Ale
    > wiesz, też byłbym zdziwiony gdyby mój elektryk spalił mi dom. W
    > przeciwieństwie do sytuacji gdyby ten dom podpalił mój spaliniak :)

    To ile znasz przypadków że spaliniak spalił dom?

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2023-06-19 12:36:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

  • 9. Data: 2023-06-19 12:54:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 12:36:04 +0200, Janusz wrote:

    > To ile znasz przypadków że spaliniak spalił dom?

    U nas domy zazwyczaj murowane. Pożar na zewnątrz im umiarkowanie
    grozny. A nie wiem jak w Szwecji.

    A ten słynny pożar w garażu podziemnym w Warszawie, który szkód
    narobił duzo, to jednak spaliniak ...

    J.

  • 10. Data: 2023-06-19 13:00:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-06-2023 o 12:54, J.F pisze:

> [...]

    Tyle samo.
    Zero.

    Ale nie wyciągam z tego żadnych głupich wniosków.

    No chyba że chodzi o to, co słyszałem/czytałem w necie.
    Wtedy dużo.
    Nawet jeden spalił widowiskowo cały parking podziemny na Górczewskiej.
    Choć podejrzewano o to oczywiście baterię, co okazało się nieprawdą.

    Ale tego już nikt nie odszczekał, widać spalanie parkingów przez ice
    spełnia zasadę, że się nie liczy.

    > U nas domy zazwyczaj murowane. Pożar na zewnątrz im umiarkowanie
    > grozny. A nie wiem jak w Szwecji.
    >
    > A ten słynny pożar w garażu podziemnym w Warszawie, który szkód
    > narobił duzo, to jednak spaliniak ...

    Dokładnie.