  • 1. Data: 2011-12-22 19:30:33
    Temat: Konwersja helpów hlp na format chm.
    Od: AndrzejS <"AndrewStasiewicz[x]"@gmail.com>

    Dzien dobry,

    Czy ktos zna niuanse konwersji starych helpów w formacie *.hlp
    na nowy *.chm?

    Chodzi mi o tzw. aliasy, które przypisuja skrawek helpu w html-u
    do numeru w programie, aby móc wchodzic do pomocy kontekstowo.

    Czy trzeba recznie edytowac przypisanie liczba - nazwa pliku?
    Jezus maria, az mi ciarki ida po plecach. Czyzby tak to spieprzono?

    prosze o pomoc
    --
    A S