  • 1. Data: 2011-12-21 22:04:01
    Temat: Szukam programisty
    Od: Andrzej <a...@o...pl>

    Witam
    Mam kod źródłowy aplikacji consolowej napisany w TurboBasic-u. O ile w pod
    Windowsem 32 bitowym jeszcze działa we wszystkich wersjach to niestety pod
    64 bitami już nie. Ponieważ aplikacja współpracuje z różnymi komponentami
    nie można jej odpalić w środowisku wirtualnym typu DosBox.
    W związku z powyższym poszukuje programisty, który przeniesie projekt do
    środowiska najbardziej zbliżonego do TurboBasica - np. FreeBesic - tak aby
    możliwa była praca wynikowej aplikacji pod Win7 64.
    Założeniem jest również, aby kompilator był darmowy (do zastosowań
    komercyjnych) ewentualnie odpłatny ale w rozsądnej cenie.

    Kod źródłowy zawiera jakieś 4500 linii, ale niektóre linie potrafią być
    długie :).

    Wstępne propozycje z ceną oraz przewidywanym czasem realizacji proszę
    przesłać na "akrusz[at]os.pl"
    Proszę również o wyrozumiałość - odpowiadam na pocztę wieczorami.

    Pozdrawiam
> [...]
    > programisty, który przeniesie projekt do środowiska najbardziej
    > zbliżonego do TurboBasica - np. FreeBesic - tak aby możliwa była praca
    (w dalszym ciągu consolowej)

    > Propozycje z ceną oraz przewidywanym czasem realizacji proszę przesłać
    > na "akrusz[at]os.pl"

    Witam
    Ponawiam pytanie.
    Czy to jest już tak archaiczny język, że ostatnie dinozaury wyginęły?

    ---- P o z d r a w i a m ----
  • 4. Data: 2011-12-27 20:55:17
    Temat: klamerki
    Od: <f...@g...pl>

    (innymi slowy proponuje przerobic to ze zlecenia na ~konkurs
    np z nagrodą)

  • 5. Data: 2011-12-27 21:01:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-12-21 23:04, Andrzej wrote:
    > Ponieważ aplikacja współpracuje z
    > różnymi komponentami

    Jakimi?

    > nie można jej odpalić w środowisku wirtualnym typu
    > DosBox.

    A nie taniej wyjdzie kupić licencję na win32 i odpalać w VirtualBoxie?

  • 6. Data: 2011-12-27 22:10:37
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Ponawiam pytanie.
    > Czy to jest już tak archaiczny język, że ostatnie dinozaury wyginęły?
    >
    > ---- P o z d r a w i a m ----
    > ------- A n d r z e j -------

    To może opublikuj ten kod, będzie można przesłać propozycję.

    tx

  • 7. Data: 2011-12-27 22:41:27
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 27 Dec 2011 21:07:38 +0100, Andrzej <a...@o...pl> wrote:

    >(w dalszym ciągu consolowej)

    >Witam
    >Ponawiam pytanie.
    >Czy to jest już tak archaiczny język, że ostatnie dinozaury wyginęły?
    >
    >---- P o z d r a w i a m ----
    >------- A n d r z e j -------

    Nie potzrebazadnych cudow:

    http://blog.bestsoftware4download.com/2010/02/how-to
    -install-turbo-c-on-windows-7-64bit/

    Recepta jest dla Turbo-C, ale dziala doskonale dla TurboPasala

    A.L.

  • 8. Data: 2011-12-27 22:59:15
    Od: Andrzej <a...@o...pl>

    Dnia 27-12-2011 o 21:52:39 <f...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]
    > tego za darmo albo za przyslowiowe piwo, w ramach cwiczenia
    > - bo wydaje sie to moze dosyc proste, ale moze jest i z tym

    Niestety nie mam uprawnień do upublicznienia kodu a ponadto nie chodzi o
    zawody tylko o wykonanie określonej pracy za określone pieniądze.

    ---- P o z d r a w i a m ----
    Niestety działającymi w środowisku Win32

    > A nie taniej wyjdzie kupić licencję na win32 i odpalać w VirtualBoxie?
    Instalacja środowiska w tym stylu nie może być.

    ---- P o z d r a w i a m ----
    > (w dalszym ciągu consolowej)
    Borland sprzedał to coś firmie PowerBasic,a oni dalej rozwijają ten
    produkt (sic!).
    http://www.powerbasic.com/products/
    Działa to podobno i pod Windows 7 - a więc może wystarczy przekompilować
    ów kod pod PowerBASIC?

    --
    wloochacz