  • 1. Data: 2010-03-09 22:05:11
    Temat: Koszty importu z Niemiec
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś mógłby podać dane lub linka do aktualnych kosztów importu używanego
    auta z Niemiec o poj. do 2,0 l. Trzy lata temu wiedziałem ale przez ten czas
    zmieniły sie chyba tablice (można też na żółtych? - ile kosztują obecnie),
    nie wiem jak obecnie z kosztami recyklingu (500 zł) oraz czy trzeba jechac
    do przegłądu czy też już nie? Jak szukam w google to znajduje mi dane sprzed
    paru lat. Dzięki.

  • 2. Data: 2010-03-09 23:47:10
    Temat: Re: Koszty importu z Niemiec
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > używanego auta z Niemiec o poj. do 2,0 l. Trzy lata temu wiedziałem ale
    > przez ten czas zmieniły sie chyba tablice (można też na żółtych? - ile

    tego niewiem, jak z tablicami niemieckimi. akcyza 3 % z chakiem,
    od wartosci rynkowej! ,

    > nie wiem jak obecnie z kosztami recyklingu (500 zł) oraz czy trzeba jechac
    > do przegłądu czy też już nie?

    recykling 500 przelewem potrzebny dopiero do EK,
    przeglądu nie trzeba, jesli masz przegląd jescze, ale trzeba podjechac by
    dostac kwitek dot. identyfikacji pojazdu - rok produkcji, vin itp itd. cos
    kolo 20 zl.
    jesli data przegladu nie jest wbita w dowod - musisz miec tlumaczenie
    kwitka. ale w niemczech chyba jest normalnie.
    koszt w razie czego przegladu pierwszego to 98 zl. tak że nie jest zle.

    dodatkowo skarbowka 160 zl za zwolnienie z vat.

    w celnym niepotrzebujesz nic po za umowa i kwitami z auta, w skarbowym moga
    juz wymagac tlumaczenia DR, dobrze jak umowe bedziesz mial 2 jezyczna bo
    odpadnie tlumaczenie - zazwyczaj respektują.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 3. Data: 2010-03-10 08:02:04
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Agent wrote:
> [...]
    > przez ten czas zmieniły sie chyba tablice (można też na żółtych? - ile
    > kosztują obecnie), nie wiem jak obecnie z kosztami recyklingu (500 zł)

    Za zolte tablice placilem 100 euro razem z prowizja goscia z komisu,
    ktory je zalatwial.

  • 4. Data: 2010-03-10 08:19:40
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Dobra i sprawdzona stronka http://autokalkulator.pl/